FOTO: Šibenik očima posjetitelja na Instagramu

Jeste li ‘instatraveler’? Vodite li ‘instalife’? Sigurno da takvih ima u Šibeniku, baš kao što ih ima bilo gdje u svijetu. Jedni od tih svjetskih putnika ovog  ljeta boravili su u Šibeniku, a dokaze o boravku u Krešimirovom gradu svako toliko objavljivali su na svojim Instagram profilima. Među njima bilo je i onih koji su slikavanje ‘selfija’ shvatili poprilično ozbiljno te su otišli korak dalje.  ‘Selfiji’ sa zidina šibenskih tvrđava s arhipelagom u pozadini slikavani su s tzv. gopro produžetkom.

Malo smo ‘pronjuškali’ bespućem te online mobilne društvene mreže rezervirane za fotografije i videa koristeći tzv hashtag (#) sibenik kako bismo vidjeli Šibenik očima turista (i kroz filter).

ODLIČNA REKLAMA

instagram sibenik2

instagram sibenik6

Kamera pametnih telefona uglavnom ‘ljubi’ staru gradsku jezgru, ista prođe kroz razne filtere na Instagramu, a uz hashtag poput #oldtownofsibenik #instamood #instagood #pictureoftheday #instalife #instatravel…

Uglavnom je riječ o snenim, gotovo bajkovitim fotografijama detalja starog grada, a mnoštvo ‘likeova’ pod fotografijom uz lijepe pisane komentare o boravku na šibenskoj rivijeri  svjedoči o (relativno, jer trebalo je nekako i ‘namamiti’ turiste da posjete grad) besplatnoj,  odličnoj reklami Šibenika.  S tim se slaže i direktor Turističke zajednice grada Šibenika, Dino Karađole.

– Apsolutno. Svaki pozitivan osvrt na boravak u gradu je lijepa reklama. Posebno jer dolazi od osobe, turista koji je zaista bio u Šibeniku – rekao je Karađole, ističući da ne prati Instagram, niti ga TZ grada ima.

Te fotografske razglednice na tzv. pametnim telefonima odaslanim na milijune i milijune slučajnih virtualnih adresa diljem svijeta s potpisom osobe koja je platila svoj put u Šibenik, te nije plaćena za tu reklamu, najbolji su ambasadori šibenskog turizma.

ZDRAVO ZA GOTOVO

instagram sibenik4

instagram sibenik1

Škure starih kamenih kuća, njihove dotrajale fasade, predivni pogledi s tvrđava, zalazak sunca za obzor šibenskog arhipelaga, detalji s vratnica u Camerinu, brojne stepenice u povijesnoj jezgri predvođene katedralom sv. Jakova, a u pratnji panoramskog pogleda na Šibenik s plaže Banj samo su dijelovi nečeg većeg, tek su dio kompletne slike kraljevskog grada na taj način odaslanog u svijet putem društvenih mreža.

Kad smo kod društvenih mreža, Turistička zajednica grada Šibenika ima otvoren profil na dotičnoj, a direktor TZ-a kaže nam da prate ocjene koje Šibenik dobiva od strane posjetitelja putem stranica poput Lonely Planet ili TripAdvisor.

-Pratimo i forume, a najvažniji je taj ‘feedback’ koji dobivamo na tim vodičima – kaže nam Karađole.

Čini se da se najbolje stvari događaju kad nisu u našoj kontroli i na mjestima na koje zadnje pomislimo. Kad sljedeći put otvorite Instagram profil, potražite #sibenik i pogledajte kako stranci doživljavaju grad koji često uzimamo zdravo za gotovo.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.