Turistička zajednica Šibensko-kninske županije od samog početka 2014. godine aktivno se uključila u promidžbu i prezentaciju turističkih destinacija i potencijala u našoj županiji. Turistički sajmovi, kao najvažniji oblik reklamiranja, nezaobilazna su mjesta za bolje i lakše promoviranje te provođenje marketinških aktivnosti. U suradnji s HTZ-om, TZ Šibensko-kninske županije predstavila se na tri vodeća sajma na prostoru kampiranja, nautike i putovanja i slobodnog vremena.
Sajam u Utrechu, Vakantiebeurs 2014, najposjećeniji je turistički opći sajam u Nizozemskoj. U najvećoj mjeri bazira se na promociji kampiranja, nautike i aktivnog odmora, a na sajmu je svoje proizvode predstavilo 1500 izlagača iz različitih krajeva svijeta. U pet dana sajam je posjetilo 100 tisuća ljudi tržeći najbolje destinacije za odmor. Inače, nizozemsko tržište smatra se jednim od najperspektivnijih tržišta, posebno na području kampinga i aktivnog turizma u kojem je u 2013. godini ostvareno povećanje od 20 posto.
Na sajmu se također predstavio NP Krka sa Solarisom, a koji je u sklopu sajma primio i prestižnu nagradu za kvalitetu usluge Vacantiebeurs 2014.
Bečki sajam, Ferienmesse 2014, sajam je za odmor, putovanja i slobodno vrijeme, a jedan je od najvećih i najposjećenijih turističkih sajmova u Austriji, na kojem se predstavljaju novi trendovi putovanja. Na sajmu se predstavilo 750 izlagača iz 70-tak zemalja , a TZ županije Šibensko-kninske predstavila je svoju ponudu zajedno s HTZ-omm na izložbenom prostoru od 104 četvornih metara. Za Hrvatsku i Šibensko-kninsku županiju Austrija je vrlo važno tržište sa stalnim povećanjem i tendencijom rasta gostiju.
Na sajmu je bila izuzetna gužva te interes za Šibensko-kninsku županiju. Uz informatore i predstavnike Županijske turističke zajednice, Županiju su predstavljali i TZ grada Šibenika i TZ grada Vodica, te predstavnici gospodarstvenika. Isto tako, destinaciju su predstavljali također i NP Krka i Solaris.
Zajedno sa turističkim sajmom ‘Ferien-Messe Wien’ održan je i ‘Vienna Autoshow’, te se procjenjuje da je sajam posjetilo cca. 150 tisuća posjetitelja te da je kombinacija automobila i putovanja pokazala svoju privlačnost u punoj mjeri kao važnih platformi za razvoj turizma.
Osim ova dva vrlo bitna i značajna predstavljanja, TZ Šibensko-kninske županije trenutno se predstavlja na Međunarodnom sajmu nautike, brodica i vodenih sportova, BOOT, u Düsseldorfu.
BOOT Düsseldorf postoji preko 40 godina i redovito najavljuje sektorske trendove. Radi se o jednoj od najvećih svjetskih nautičkih manifestacija na kojoj izlagači prezentiraju najnoviju ponudu nautičke opreme, prije svega jahte, jedrilice i brodice, a u ponudi su i mnogobrojne ronilačke i charter destinacije.
Ove godine predstavljen je temom ‘360° watersports live’, specijalizirani je sajam koji je prošle godine okupio 1.670 izlagača iz 63 zemlje, a posjetilo ga je i oko 220 tisuća posjetitelja, od čega 83% iz Njemačke.
Osim ovih sudjelovanja, TZ naše županije u suradnji s HTZ-om predstavit će se i na sajmu u Istanbulu, a u koordinaciji s turističkim zajednicama Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko neretvanske te Ličko senjske županije predstavit će se na još desetak najvažnijih turističkih sajmova.