FOTO: Šibensko-kninski turistički potencijali na sajmovima u Utrechtu, Beču i Dusseldorfu

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije od samog početka 2014. godine aktivno se uključila u promidžbu i prezentaciju turističkih destinacija i potencijala u našoj županiji. Turistički sajmovi, kao najvažniji oblik reklamiranja, nezaobilazna su mjesta za bolje i lakše promoviranje te provođenje marketinških aktivnosti. U suradnji s HTZ-om, TZ Šibensko-kninske županije predstavila se na tri vodeća sajma na prostoru kampiranja, nautike i putovanja i slobodnog vremena.

sajam utr

Sajam u Utrechu, Vakantiebeurs 2014, najposjećeniji je turistički opći sajam u Nizozemskoj. U najvećoj mjeri bazira se na promociji kampiranja, nautike i aktivnog odmora, a na sajmu je svoje proizvode predstavilo 1500 izlagača iz različitih krajeva svijeta. U pet dana sajam je posjetilo 100 tisuća ljudi tržeći najbolje destinacije za odmor. Inače, nizozemsko tržište smatra se jednim od najperspektivnijih tržišta, posebno na području kampinga i aktivnog turizma u kojem je u 2013. godini ostvareno povećanje od 20 posto.

sajam utre

Na sajmu se također predstavio NP Krka sa Solarisom, a koji  je u sklopu sajma primio i prestižnu nagradu za kvalitetu usluge Vacantiebeurs 2014.

sajam dussel

Bečki sajam, Ferienmesse 2014, sajam je za odmor, putovanja i slobodno vrijeme, a jedan je od najvećih i najposjećenijih turističkih sajmova u Austriji, na kojem se predstavljaju novi trendovi putovanja. Na sajmu se predstavilo 750 izlagača iz 70-tak zemalja ,  a TZ županije Šibensko-kninske predstavila je svoju ponudu zajedno s HTZ-omm na izložbenom prostoru od 104 četvornih metara. Za Hrvatsku i Šibensko-kninsku županiju Austrija je vrlo važno tržište sa stalnim povećanjem i tendencijom rasta gostiju.

sajam beč

Na sajmu je bila izuzetna gužva te interes za Šibensko-kninsku županiju. Uz informatore i predstavnike Županijske turističke zajednice, Županiju su predstavljali i TZ grada Šibenika i TZ grada Vodica,  te predstavnici gospodarstvenika. Isto tako, destinaciju su predstavljali također i NP Krka i Solaris.

Zajedno sa turističkim sajmom ‘Ferien-Messe Wien’ održan je i ‘Vienna Autoshow’, te se procjenjuje da je sajam posjetilo cca. 150 tisuća posjetitelja te da je kombinacija automobila i putovanja pokazala svoju privlačnost u punoj mjeri kao važnih platformi za razvoj turizma.

sajam dusseldo

Osim ova dva vrlo bitna i značajna predstavljanja, TZ Šibensko-kninske županije trenutno se predstavlja na Međunarodnom sajmu nautike, brodica i vodenih sportova, BOOT, u Düsseldorfu.

BOOT Düsseldorf postoji preko 40 godina i redovito najavljuje sektorske trendove. Radi se o jednoj od najvećih svjetskih nautičkih manifestacija na kojoj izlagači prezentiraju najnoviju ponudu nautičke opreme, prije svega jahte, jedrilice i brodice, a u ponudi su i mnogobrojne ronilačke i charter destinacije.

Ove godine predstavljen je temom ‘360° watersports live’, specijalizirani je sajam koji je prošle godine okupio 1.670 izlagača iz 63 zemlje, a posjetilo ga je i oko  220 tisuća posjetitelja, od čega 83% iz Njemačke.

sajam dusseld

Osim ovih sudjelovanja, TZ naše županije u suradnji s HTZ-om predstavit će se i na sajmu u Istanbulu, a u koordinaciji s turističkim zajednicama Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko neretvanske te Ličko senjske županije predstavit će se na još desetak najvažnijih turističkih sajmova.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.