U Gradskoj vijećnici predstavljen je danas nacrt strategije razvoja intermodalnog prijevoza u Šibeniku u sklopu projekta INTERMODAL kojeg sufinancira Europska komisija. Vrijednost dijela projekta kojeg provodi Grad Šibenik je 200 tisuća eura od čega EU sufinancira 170 tisuća eura. Zainteresiranoj javnosti nacrt su predstavili djelatnici gradskog Odjela za gospodarstvo. Ovaj prijedlog nove politike prijevoza u gradu Šibeniku predviđa unaprijeđenje sustava autobusnog prijevoza, povećanje korištenja brodskih linija, sustav javnih gradskih bicikala te suvremeni oblik prijevoza – javne žičare.
-Cilj je olakšati život sugrađanima, a ideja je da se kroz više prometnih modela olaška prometovanje po gradu – kazao je pročelnik Odjela za gospodarstvo Matija Bumbak.
Intermodalna strategija još uvijek je u fazi nacrta kako bi se u njezino donošenje uključili građani Šibenika sa svojim komentarima i prijedlozima.
-Nakon toga ćemo dati finalni prijedlog koji zakonski ne mora ići na Gradsko vijeće, ali mi hoćemo kako bi dobio na ozbiljnosti. Uostalom, želja nam je da dobije politički konsenzus jer ovo nije pitanje samo aktualne vlasti već svih nas u gradu – smatra Bumbak.
Grad Šibenik već ovo ljeto počinje s djelomičnom realizacijom nacrta, točnije pilot projektom kroz uvođenje novih brodskih linija i povećanje frekvencije brodskog prijevoza. Također se razmišlja o uvođenju javnih bicikala kako bi se potvrdila ili opovrgnula anketa da su ljudi zainteresirani za takvu vrstu gradskog prijevoza, kazao je Bumbak te dodao kako bi voljeli da Šibenčani prihvate ideju bicikliranja i tu vrstu prijevoza koriste puno više.
Glavne poteškoće u prometu u Šibeniku stvara pretjerano korištenje privatnih automobila. Razlog tome je neadekvatni javni gradski prijevoz, loša povezanost različitih elemenata javnog prijevoza, nedovoljno korištenje alternativnih oblika prijevoza i neiskorišteni potencijali prijevoza morskim putem.