Više

    Hrvatska najpopularnija, ima mjesta za Šibenik i županiju

     

    Prema istraživanju vodeće europske festivalske platforme Festicket, Hrvatska je bila najpoželjnija svjetska destinacija prošle godine kada su u pitanju glazbeni festivali. Naime, čak 22 posto svjetske ‘festivalske’ populacije doputovalo je na jedan od festivala u Hrvatskoj. Osim toga, tek jedan posto manje, odnosno 21 posto Britanaca stiglo je Lijepu Našu iz istog razloga.

    Dio kolača zasigurno pripada i Šibeniku, točnije Šibensko – kninskoj županiji uzme li se u obzir da se u Tisnom zadnjih nekoliko godina održava The Garden festival koji sa sobom ‘povlači’ i festivale poput Electric Elephant, SoundWave, Suncebeat i Stop Making Sense koje, pak, već godinama tradicionalno pohodi britanska publika.

    URBANA KULTURNA DESTINACIJA

    Da je tišnjanski Garden s pripadajućim festivalima okosnica koja dovodi veliki broj ‘Otočana’ u našu županiju, jasno je i direktoru Turističke zajednice grada Šibenika, Dinu Karađoli, dodajući da smo ipak i kao grad, a zahvaljujući velikom broju festivala različitih profila, među jačim festivalskim destinacijama u zemlji, i to ne samo među stanovnicima Velike Britanije.

    Spomenuto istraživanje navodi kako svjetska ‘festivalska’ populacija nakon Hrvatske, najradije odlazila u Njemačku (21 posto) i u Češku (12 posto). Lijepoj Našoj za petama gledali su, kad govorimo o željama Britanaca, ponovno Njemačka (19 posto), tek potom Nizozemska (12 posto).

    Nije na odmet ni podatak da Britanac u prosjeku van zemlje troši 324 funte, kao ni to da su rezultati istraživanja pokazala da u 2014. čak 95 posto festivalaca ove godine žele kupiti tzv. paket koji će sadržavati prijevoz, smještaj i festivalsku ulaznicu u jednom, umjesto da tradicionalno u osobnom aranžmanu dogovara smještaj, osigurava prijevoz i kupuje ulaznicu.  U tom smislu, postojanje pripadajuće strategije i više je nego poželjno.

    – Prilagođavamo ponudu smještaja prema vidu turista, gradimo imidž urbane kulturne destinacije. Radimo promociju koja je vezana uz manifestacije koje se ovdje održavaju kao i uz povijesnu baštinu grada – napominje direktor gradskog TZ-a. A govoreći o reklami, istraživanje koje su zajednički proveli Festicket i HPI Research prenijeli su brojni strani internetski portali – nimalo loša reklama.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Ovo je nova direktorica kluba sa Šubićevca, u...

    Hrvatski nogometni klub Šibenik dobio je novu direktoricu. Riječ je o Sabrini Buljubašić, koja će službeno biti predstavljena u petak, na presici uoči utakmice...

    Povodom Dana planeta Zemlje u Knjižnici predstavljanje slikovnice...

    U povodu Dana planeta Zemlje u Gradskoj knjižnici "Juraj Šižgorić" Šibenik, u ponedjeljak, 22. travnja u 12 sati bit će predstavljena slikovnica "Spasilačka služba". Slikovnica...

    FOTO Krkaši pokorili konkurenciju na zatonskoj ljepotici

    U Zatonu, na najljepšoj prirodnoj veslačkoj stazi u ovom dijelu svijeta, protkelog je vikenda održana druga regata ovogodišnjeg Kupa Dalmacije. Okupilo su oko 450...

    NAJNOVIJE

    Ovo je nova direktorica kluba sa Šubićevca, u FK Sarajevu odradila je zapažen posao

    Hrvatski nogometni klub Šibenik dobio je novu direktoricu. Riječ je o Sabrini Buljubašić, koja će službeno biti predstavljena u petak, na presici uoči utakmice...

    Povodom Dana planeta Zemlje u Knjižnici predstavljanje slikovnice ‘Spasilačka služba’

    U povodu Dana planeta Zemlje u Gradskoj knjižnici "Juraj Šižgorić" Šibenik, u ponedjeljak, 22. travnja u 12 sati bit će predstavljena slikovnica "Spasilačka služba". Slikovnica...

    FOTO Krkaši pokorili konkurenciju na zatonskoj ljepotici

    U Zatonu, na najljepšoj prirodnoj veslačkoj stazi u ovom dijelu svijeta, protkelog je vikenda održana druga regata ovogodišnjeg Kupa Dalmacije. Okupilo su oko 450...