Ljudi koji su u Hrvatsku doveli ‘Happy’ ludilo

Heartbeatproduction prva je, u suradnji sa Šibenik medijom d.o.o. i Kockom d.o.o., u Hrvatsku donijela ideju snimanja spota za uspješnicu Pharella Williamsa. Pomalo irealno zvučala je prva najava za ‘Happyfrom Šibenik’, no uskoro je uz Pharellovu pjesmu pred kamerama počela plesati čitava Hrvatska. Štoviše, Nakon što su Marcus i Mirela Josty najavili snimanje šibenske verzije spota, započela je prava’happy ludnica’. S ljudima koji su na neki način doveli Happy u Hrvatsku porazgovarali smo o toj inicijativi.

Zašto vam se snimanje šibenskog ‘Happya’ učinilo kao dobra stvar?

Odavno smo se zaljubili u grad Šibenik. Iz tog razloga smo na ljeto 2013. odlučili iz Švicarske preseliti baš ovdje, u Krešimirov grad. Već na jesen, dakle samo nekoliko mjeseci od našeg preseljenja u Šibeniku smo utemeljili HeartbeatProduction. Pomalo smo se iznenadili kada smo shvatili da nikome iz našeg okruženja, bilo to iz Švicarske, Novog Zelanada, gdje smo živjeli proje tri godine, ili iz drugih krajeva svijeta Šibenik uopće nije poznat.Još uvijek to teško shvaćamo, jer je Šibenik za nas najljepši grad u Dalmaciji.

Istovremeno se na jesen 2013. počeo vrtjeti spot uz pjesmu ‘Happy’PharrellaWilliamsa, za koji je zaslužan fantastičan Team iz ‘Wareafrom LA’. Spot se vrtio po internetui na jedan divan način prezentirao je američki grad Los Angeles i njegove stanovnike.Budući da je spot, kao i pjesma, neposredan i propagira svojevrsnu životnu radost, spontano nam je palo na pamet da bi na taj isti način svijetu mogli prezentirati Šibenik jer to je kako ga mi vidimo!

NAJLJEPŠI U DALMACIJI

No, iako ga je Šibenik prvi najavio, nije prvi grad koji je i dobio ‘Happy’. Zašto?

Krajem 2013.slučajnosmo upoznali ljude iz Šibenik medije i Kocke. Odmah smo počeli zajedno planirati ‘Happy’. Od početka nam je bilo jasno da želimo spot snimiti pod zrakama sunca bez jakni, da bi mu dali osjećaj ljeta.Cilj projekta nije bio samo snimiti spot, već smo htjeli smo ljudima iz Šibenika dati šansu da se prijave, da se pripreme i raduju, da im malo skratimo zimu. Zato smo objavili poziv na casting, sve to odradili i snimanje pripremili. Nažalost, sve se malo oteglo zbog odustajanja nekih važnih sponzora koji su projekt obećali poduprijeti. No, sve to nije niti važno. Važno je samo da je spot ipak snimljen i da je Šibenik dobio svoj ‘Happy’.

Što ‘Happy’ uopće može donijeti jednoj sredini?

Šibenik je jedan od najljepših mediteranskih gradova koji se tek prije nekoliko godina uhvatioozbiljnijeg turizma. Nažalost, konkurencija između mediteranskih gradova je velika, jer su svi dosta slični. Mi vjerujemo da se s projektima kao što je ovajna jedan moderan način svijetu može pokazati ovaj prekrasan stari grad, njegova kultura, tradicija i gostoljubivost. Ovaj način je marketinški jeftiniji, ali se mnogo brže širi među ljudima koji djeluju pozitivno i sami šire reklamu. To je naime bio naš cilj na takav novi način gradovimai tvrtkama dati internacionalnu prezentaciju.

Kada ste počeli organizirati snimanje ‘Happya’, na kakav ste odaziv naišli?

Odaziv je bio super. Puno nam je ljudi pisalo i feedback je bio sto posto pozitivan.

OTVORENI ŠIBENČANI

Jesu li Šibenčani i tu bili prilično kruti i zatvoreni, kakvi su u pravilu kada je riječ o bilo kakvim snimanjima i javnim nastupima?

To nas sada iznenađuje, jer mi takav dojam nismo dobili. Naravno, ne želi svatko stati pred kameru i plesati, ali neki su se ljudi ponudili pomoći što god da treba, što jako cijenimo i što je, u konačnici, ibiocilj projekta.

Koliko se ljudi javilo na castingi koliko ih je dobilo priliku za snimanje prvog šibenskog ‘Happya’?

Plesača se javilo oko 60 ili 70. Tu neračunam grupe kao Kolo, vatrogasce, Oršulice i Šuštine. Nažalost, mi projekt nismo uspjeli i završiti, nego smo ga prepustili Šibenik mediji i Kocki. Zato neznamo koliko je od svih koji su se prijavili dobilo priliku i zaplesati, ali mislim da su više-manje pred kamerombili svi.

Štoće dalje biti sa spotom i gdje ga se može vidjeti?

Imalo bi smisla da svi hotelijeri i oni koji imaju neke veze s turizmom spot stave na svoje web-stranice. Ali kako smo već rekli, spot višenije u našim rukama. Znam da se nalazi na Youtube kanalu Šibenskog portala i tamo ga može pogledati tko god želi.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.