Na današnji dan, 27. srpnja 1966. godine u promet je pušten Šibenski most.
Šibenski je most jedan od najznačajnijih hrvatskih mostova jer sadrži armiranobetonski luk koji je prvi na svijetu u cijelosti izveden konzolnim postupkom, bez skele oslonjene o tlo. Luk je građen betoniranjem odsječaka od 28 m na čeličnoj skeli koja je premještana s pomoću plovne dizalice. Raspon luka iznosi 246 m.
Most je građen tijekom dvije godine, a njegov projektant bio je Ilija Stojadinović. U jesen 1991. tijekom Domovinskog rata most je pogođen s nekoliko granata, ali šteta nije uzrokovala prekid promet.
Prošle godine Šibenski je most osvijetljen što je bio posljednji dio opsežnih radova na rekonstrukciji mosta koja je započela 2010. godine. Obnovu su financirale Hrvatske ceste, a izvođač je bila tvrtka ‘Carin’ iz Zagreba.
U okviru rekonstrukcije obnovljena je kolnička konstrukcija i sam kolnik, ograda mosta, postavljena je i zaštitna elastična ograda između kolnika i pločnika, popravljen vijenac mosta, podvozje i oštećene betonske plohe stupova i luka.