Na plus 30 novi autobus čekali dva sata

Pritisnutom dugovima, najavom stečajnog postupka i nemogućnošću da uspješno vodi tržišnu utakmicu, šibenskom Autotransportu nimalo ne olakšavaju učestali kvarovi na njihovim autobusima. Prošloga tjedna u kvaru je ostao ATP-ov autobus koji je autoputom vozio relaciju Šibenik – Zagreb. Iz nepoznatog razloga isključio se dovod goriva i autobus je jednostavno stao na sred ceste. Putnici su dva sata na vrućini čekali novi prijevoz.

– Nije to bio neki veliki kvar, da smo imali mehaničara sve bi bili riješili za desetak minuta. Incident ove vrste dogodi se doslovno jednom godišnje na dugim linijama. Ovo je ujedno prvi ovogodišnji kvar na liniji Zagreb Šibenik – umiruje situaciju Neven Spahija predstavnik sindikata ATP Šibenik. Tvrdi da se to događa i novim autobusima te da je prije nekoliko dana bio prisutan sceni kada su dva talijanska autobusa puna turista jednostavno stala u blizini Svetog Roka. Motor autobusa je zakuhao od vrućine, što je, navodi, razumljivo na ovim temperaturama.

‘TREBA RAZUMJETI…’

– Što možemo očekivati od motora, jednostavno se tu i tamo pregrije. I što se dogodilo? Ništa, autobus je stao, motor se ohladio i nakon nekog vremena krenuo dalje. Nije mi jasno zašto od muhe radimo slona i zašto smo stalno pod povećalom – priča Spahija.

Ipak, da problem nije baš tako zanemariv kakvim ga pokušava prikazati ATP-ov sindikalist govori niz incidenata koje su mediji zabilježili na ovu temu tijekom proteklih nekoliko godina – od misterioznih samozapaljenja autobusa u prometu do sve učestalih situacija kada bi policija tijekom rutinske kontrole zbog tehničke neispravnosti iz prometa isključila autobuse ATP-a. Problem se stara vozila tog koncesionara linijskog prometa. Prosječna starost autobusa u Hrvatskoj je 13 godina, u šibenskom ATP-u ona prelazi 25 godina.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.