Nijedan od 120 pristiglih slogana neće predstavljati županijski turizam

Nijedan među 120 prijedloga pristiglih na natječaj Turističke zajednice Šibensko-kninske županije za odabir slogana Rivijere Šibenik nije pogodio ‘u žicu’ turističke djelatnike iz spomenute ustanove. Nakon provedenog natječaja, gotovo dva mjeseca otkako je završio rok za prijavu, predstavnici županijskog TZ-a odlučili su kako od svega neće biti ništa, jer rješenja ne zadovoljavaju, te kako će djelatnici TZ-a sami odabrati svoje rješenje slogana koji će ubuduće glasiti ‘Ritam čarobne Dalmacije’. No, tek što su turističari sretno protrljali ruke, našoj redakciji javilo se nekoliko nezadovoljnih sudionika natječaja. Tvrde kako je čitava ova priča nelogična, od činjenice da je sve skupa trajalo predugo, do toga da ih po završetku natječaja o njegovom ishodu baš nitko službeno nije kontaktirao.

OČEKIVALI JAVNO PREDSTAVLJANJE

– Natječaj je raspisan 1. travnja ove godine, a rok za primitak prijava bio je 15. travnja. Nas 120 predalo je u roku svoje radove i čekalo. Iako nam je u TZ-u rečeno kako će se ime pobjednika znati u realnom roku, čekali smo, po meni, prilično nerazumnih mjesec i 24 dana, kako bismo tek iz medija 24. svibnja saznali kako se sva rješenja odbacuju. Umjesto da nam se službenim putem pojasni što se dogodilo, mi do danas nismo dobili dopis kojim nas iz županijskog TZ-a obavještavaju o ukidanju natječaja – kaže nam jedan od sudionika. Svi naši sugovornici pojašnjavaju kako su, s obzirom da je riječ o javnoj ustanovi koja barata javnim novcem, očekivali da se županijski TZ povede za primjerom NP Krka koji je, tražeći najbolje rješenje za svoju maskotu, svih preko 60 zaprimljenih rješenja objelodanio u šibenskoj Gradskoj knjižnici Jurja Šižgorića na izložbi, a kasnije i na Facebooku, kako bi javnost vidjela što je sve stiglo. I oni su, nastavljaju sugovornici, natječaj kasnije poništili jer nijedno rješenje nije odgovaralo njihovim potrebama, ali je makar sve bilo transparentno. Dakako da je najbolji rad na natječaju trebao dobiti izdašnih 7,5 tisuća kuna, no kako je sve poništeno, županijski TZ novac je odlučio poslati Slavoniji.

ŠIKIĆ: NISMO KASNILI

Direktorica TZ-a Šibensko-kninske županije Željana Šikić ne smatra da je u priči oko slogana bilo neregularnosti. Navodi kako su odluku donijeli čim su bili u prilici da pristigle radove podastru Turističkom vijeću koje se sastaje periodično.

Na pitanje zašto na vrijeme nije obavijestila sudionike natječaja o tome da je isti poništen, Šikić odgovara:

– U natječaju smo naveli kako ćemo sve novosti oko njega objavljivati na svojim stranicama, i tako smo i učinili.

Kazala je, također, da je bilo pet ili šest boljih rješenja, ali da niti oni nisu ispunili tri temeljne pretpostavke koje su tražene u natječaju – proizvesti prepoznatljivost destinacije, jasno naznačiti konkurentske prednosti destinacije, te pobuditi interes za destinacijom u skladu sa raznolikom turističkom ponudom, atrakcijama i karakterističnim turističkim proizvodima.

O ukusima se, kazat će neki, ne raspravlja. Čelništvo TZ-a ima pravo izbora slogana koji će prezentirati njihov rad, no budući da je riječ o javnoj ustanovi koja ipak barata javnim novcem, u svakome slučaju diskusija na ovu temu ne bi bila na odmet.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.