Otvoren postupak javne nabave za Bosansku ulicu, radit će se semaforizirano križanje

Grad Šibenik otvorio je postupak javne nabave za rekonstrukciju križanja Radićeve i Bosanske ulice za što je u proračunu osigurano 3, 2 milijuna kuna. Početak radova se očekuje odmah nakon provođenja natječaja za izvođača radova. Iskordinirane su sve zainteresirane strane čija infrastruktura prolazi ispod ceste, koji će paralelno istu obnoviti ili novu postaviti – Vodovod i odvodnja, Hrvatska elektroprivreda, Telekom operatori i plinski koncesionar, priopćili su iz gradske uprave.

-Konzultiralo se nekoliko vrsnih prometnih stručnjaka koji poznaju Šibenik i šibensku prometnu problematiku te se u relativno kratkom vremenu istitralo optimalno rješenje za ovu opasnu cestovnu točku. Rješenje koje zadovoljava sve kriterije je klasično četverokrako semaforizirano raskrižje. Također su angažirani učenici Prometno-tehničke srednje škole za brojanje prometa kako bi se po pravilima struke isto dimenzioniralo te predvidio rad svjetlosne signalizacije – rekao je zamjenik gradonačelnika  Danijel Mileta.

krizanje_bosanska_radiceva

Rekonstrukcijom križanja automobili koji dolaze iz pravca Vidika dobit će još jednu prometnu traku namijenjenu desnom skretanju u Bosansku ulicu, dok će na izlazu iz Bosanske ulice postojati dvije trake: jedna za desno skretanje prema centru, a iz druge će se moći skrenuti lijevo prema Vidicima ili nastaviti ravno za parking ispred ‘plavog nebodera’.

To će značiti djelomično proširenje Bosanske ulice duž koje se više neće parkirati automobili i duž koje će biti uređen nogostup. Direktan ulaz sa raskrižja prema Trgu Andrije Hebranga više neće biti moguć, već će automobili ulaziti preko sadašnjeg ‘bijelog parkinga’ na makadamu pored garaža u nizu. Radovima će se obuhvatiti prometno uređenje okoliša, odnosno parkirališnih mjesta oko samih zgrada. Samostojeće četiri garaže između prve dvije zgrade će biti uklonjene, a Grad je već izvršio njihov otkup.

-Rotor kakav je bivša vlast, netom pred izbore, prezentirala šibenskoj javnosti ne da ne bi riješio tamošnji problem, već bi stvorio nekoliko novih. Prije svega, u konfrontaciji je s parkiralištem Gradskog parkinga ispred ‘plavog nebodera’, iako je tada istim ljudima povjerena izrada oba projekta. Projekti su nekompatibilni jer u slučaju rotora parkiralište ostaje bez ulaza. Nadalje, svaki rotor ima problem pješačkog prometa, a ovaj bi prekinuo glavni pješački koridor duž Ulice Stjepana Radića i izmjestio ga 30-ak metara dalje, u dubinu Bosanske ulice, što bi u stvarnosti za posljedicu imalo opasan trk pješaka po srcu rotora. Treće, izgubila bi se skoro sva parkirna mjesta na sadašnjem bijelom makadamskom parkiralištu, a koja su nužno potrebna stanarima. I četvrto, taj rotor je marketinški nazvan turbo-rotorom, no zapravo predstavlja ono što se obično dobije kada se litra tekućine pokuša navrat-nanos natočiti u bocu od pola litre. Naš projekt nije vođen politikom i političkim marketingom, već strukom, a često su najjednostavnija rješenja i najbolja – pojašnjava Mileta.

Rok za dostavu ponuda, a ujedno i vrijeme  javnog otvaranja ponuda, je 02. rujna 2014. godine u 12:00 sati u prostorijama Grada Šibenika, Trg palih branitelja Domovinskog rata 1, Šibenik.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.