Preuzimanje ATP-a može odobriti samo AP Varaždin

Pretvoriti 50 milijuna kuna poreznog duga u vlasničke udjele, koje će potom država prepustiti Gradu Šibeniku – to je čini se, rješenje muka Autotransporta Šibenik. Na taj način Grad Šibenik postao bi većinski vlasnik ATP-a, jer bi imao udio od 72 posto. Preuzeo bi na svoja leđa upravljanje tvrtkom opterećenom malverzacijama, te tako možda spasio dvjestotinjak radnika od otkaza. Ideja o preuzimanju ATP-a od strane Grada Šibenika stara je otprilike godinu dana, a prijašnja HDZ-ova vlast nije ju bila voljna razmotriti. Međutim, sadašnje Ministarstvo financija drugačije razmišlja. Barem se tako čini nakon sastanka održanom nedavno u Ministarstvu financija, na kojem su o toj mogućnosti razgovarali dogradonačelnik Franko Vidović i doministar Boris Lalovac.

UTVRDITI PLAN RESTRUKTURIRANJA

– Grad Šibenik želi pomoći kako god može. Preuzimanje ATP-a je jedna od dvije mogućnosti, a druga mogućnost je stečaj. Detalje tek trebamo dogovoriti, moramo kontaktirati s vlasnikom ATP-a, AP-om Varaždin u stečaju. Treba utvrditi plan restrukturiranja – rekao je Ante Županović, gradonačelnik Šibenika.

Spominjalo se da bi ATP Šibenik trebalo potpuno vlasnički izdvojiti iz varaždinskog poduzeća, koje je već duže u stečaju. No, to neće biti izvedivo, objašnjava Velimir Slamar, stečajni upravitelj AP Varaždin.

– Ne postoji mogućnost da AP Varaždn potpuno izađe iz vlasničke strukture. Država može jedino u ime poreznog duga zatražiti ulazak u vlasniku strukturu, zatim predati poduzeće na upravljanje Gradu. Pretvaranjem duga u udjele, preuzeli bi preko 72 posto udjela, a u strukturi bi još ostali mali dioničari i AP Varaždin. Taj prijedlog mora odobriti skupština AP Varaždin, trenutnog vlasnika ATP Šibenik. O njima sve ovisi – objašnjava Slamar.

Iako je situacija još neizvjesna, radnici ATP Šibenik odahnuli su.

NAJBOLJE RJEŠENJE

– Već nekoliko godina govorimo kako bi najbolje bilo da nas preuzme Grad. Opraštanjem duga postali bi likvidni i kreditno sposobni, te bi mogli dignuti kredit i uložiti u nove autobuse. Obnovili bi vozni park i radili svoj posao kako treba – zaključuje Neven Spahija, predstavnik sindikata ATP Šibenik.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.