Raspršeni hotel Šibenik dobio vizualni identitet

Komisija koja je odlučivala oo vizualnom identitetu prvog raspršenog hotela u Hrvatskoj, izabrala je jučer rad produkt dizajnera Antonia Šunjerge iz Šibenika s diplomom studija dizajna Arhitektonskog fakulteta iz Zagreba. 

U sklopu projekta ‘Raspršeni hotel Šibenik’, u organizaciji Grada Šibenika, Turističke zajednice grada Šibenika i Udruge ‘Raspršeni hotel Šibenik’ 6.veljače poslan je pozivni natječaj šibenskim tvrtkama za grafičku pripremu i dizajn za izradu logotipa. Cilj natječaja je bio pronaći najbolje rješenje vizualne komunikacije s tržištem na osnovi organizacije novog turističkog proizvoda Šibenika kroz projekt Rapršeni hotel Šibenik, te pri tome proizvesti pozitivan dojam i asocijaciju na smještaj u povijesnoj jezgri Šibenika. 

 STIGLO PET RADOVA

 U zadanom roku, zaključno s danom 21.veljače, na adresu ureda Turističke zajednice grada Šibenika pristiglo je ukupno pet radova koji su ispunjavali uvjete sadržane u pozivu.

Komisiju koja je odlučivala o budućem vizualnom identitetu prvog raspršenog hotela u Hrvatskoj sačinjavali su:  Tina Vickov, predsjednica Udruge Raspršeni hotel Šibenik i vlasnica agencije Manifesta – za marketing i turizam, Dino Karađole – direktor TZ grada Šibenika, Petar Mišura – Grad Šibenik, Pavle Roca – likovni pedagog, Franka Baranović – dizajnerica Interijera, Marko Paić – arhitekt i Jadran Kale, kustos-etnolog Muzeja grada Šibenik i viši predavač na Odjelu za etnologiju i kulturnu antropologiju Sveučilišta u Zadru.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.