Više

    SANDUČIĆ POVJERENJA: Jadrija – Hitno trebamo redovnu autobusnu liniju

     

    Mnogi problemi muče stanovnike gradske četvrti Jadrija, ujedno i najstarijeg šibenskog kupališta. Kanalizacija, protupožarni putovi, veće parkiralište, sportska lučica – samo su neke od potreba koje stanovnici izdvajaju.

    – Vlasti moraju shvatiti da je Jadrija gradska četvrt koja mora imati redovnu autobusnu liniju. Na Jadriji stalno živi 200 osoba, mahom su to umirovljenici koji imaju pravo na besplatnu autobusnu katu, ali ne mogu je koristiti jer stalni prijevoz ne postoji. Autobus bi trebao prometovati na relaciji Šibenik – Šibenski most – Bogdanovići – Jadrija i nazad. Linija bi trebala biti dva puta ujutro i dva puta popodne, ovako koristimo školski autobus koji ne vozi cijelu godinu – kaže Zoran Belamarić, predsjednik gradske četvrti Jadrija. Tvrdi da je postojeća brodska linija koja prometuje u sezoni za sve preskupa, te da nije prilagođena ‘radnim’ ljudima.

    PRESKUPA VARIJANTA

    – Povratna brodska karta (koja je bila jeftinija) je ukinuta, lani je u jednom pravcu koštala 12 kuna, ove godine će biti 15 kuna. Ljudi moji, to je za obitelji s djecom previše. Da ne govorim da bi brodovi s Jadrije ujutro trebali voziti u 7,15  sati, a ne tek u 9 sati – tvrdi Belamarić. Moli nadležne da riješe ovaj problem jer im uvelike otežava život i razvoj mjesta. Dodatni problem im predstavlja činjenica da još uvijek nitko ne gospodari kabinama, restoranom i sportskom lučicom, što onemogućava njihovu obnovu i razvoj. Sretni su što su ove godine napokon obnovili rive kod kabina, koje koriste kupači (jedna je prema Zablaću, a druga prema Prviću) te što je balotana u šumi kraj restorana dobila prijeko potrebnu rasvjetu. Nada se da će otvaranje Turističkog ureda riješiti problem zatrpanosti smećem na ulazu u samu Jadriju.

    Tanja Radić Lakoš, LOZA Nezavisna lista
    Problemi Jadrije i njezinih stanovnika zaista su veliki i iako je Jadrija na kopnu u odnosu na sam Grad čini se kao da je na otoku. Uz to na Jadriji stalno živi malen broj ljudi i to većinom starije populacije koja malo toga samostalno, bez pomoći Grada, može učiniti. Ukoliko želimo, a vjerujem da je tako, zadržati postojeće stanovnike tada je rješenje prometnih problema isključivo u subvencijama od strane grada jer privatni poduzetnici ne mogu naći ekonomsku računicu u tako nerentabilnim linijama. Uostalom, Grad je dužan učenicima osigurati prijevoz do škole. Kabine na Jadriji dio su šibenske tradicije i baštine, ali trenutno su u derutnom stanju i prava su opasnost za korisnike. One bi se trebale sanirati i urediti od strane gradskog poduzeća (na pr. Zelenilo), potom bi trebalo naplaćivati njihovo korištenje (po sezoni), a ostvarenim prihodom mogle bi se održavati. Kod upravljanja ostalim objektima, po meni rješenje je isključivo u pametnom koncesioniranju, a Zakonom je propisano tko nju odobrava tako da ne smije biti spora između grada i županije.

    Ante Gašperov Čače, ‘narodni poslanik’
    Ljudi moji, ovo je 21. stoljeće i trebalo bi se znati vlasništvo kabina na Jadriji. Ako se ne zna, što prije treba ispitati činjenično stanje. Kada se utvrdi vlasništvo, a mislim da bi s njima trebao gospodariti grad Šibenik, treba ih obnoviti, ali da im se ne mijenja sadašnja vizura. Dio kabina trebalo bi komercijalizirati, a dio dati socijalnoj kategoriji građana. Naravno, komercijalni dio trebao bi i financirati ovaj socijalni. A što se tiče autobusnih linija, to uopće ne bi trebalo biti upitno. Sva mjesta bi trebala imati bar jednu redovnu autobusnu liniju, jer bi onda i samo mjesto živnulo.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Gradu Drnišu odobren projekt SUSTOUR

    Projekt SUSTOUR – 'Sustainable tourism for local development', koji je Grad Drniš kao vodeći partner prijavio na 1. poziv u okviru programa Interreg VI-A...

    Gradu Šibeniku ponovno uručen certifikat ‘Grad za mlade’

    Grad Šibenik će i u narednom razdoblju, odnosno od 2024. do 2027., nositi prestižni certifikat 'Grad za mlade', a jučer je u Zagrebu održana...

    Delegacija iz Albanije posjetila zonu Podi, CGO Bikarac...

    Izaslanstvo albanskog grada Pogradeca na čelu s gradonačelnikom Ilirijem Xhakollijem, koje od srijedi boravi u službenom posjetu gradu Šibeniku, obišlo je danas Poduzetničku zonu...

    U Trokutu održana završna konferencija i predstavljanje rezultata...

    Provedenim projektom je u sedam šibenskih osnovnih škola djeci omogućeno sudjelovanje u STEM projektima, a njihovim učiteljima dodatno obrazovanje koje će i dalje primjenjivati...

    NAJNOVIJE

    Gradu Drnišu odobren projekt SUSTOUR

    Projekt SUSTOUR – 'Sustainable tourism for local development', koji je Grad Drniš kao vodeći partner prijavio na 1. poziv u okviru programa Interreg VI-A...

    Gradu Šibeniku ponovno uručen certifikat ‘Grad za mlade’

    Grad Šibenik će i u narednom razdoblju, odnosno od 2024. do 2027., nositi prestižni certifikat 'Grad za mlade', a jučer je u Zagrebu održana...

    Delegacija iz Albanije posjetila zonu Podi, CGO Bikarac i Centar za nove tehnologije Trokut

    Izaslanstvo albanskog grada Pogradeca na čelu s gradonačelnikom Ilirijem Xhakollijem, koje od srijedi boravi u službenom posjetu gradu Šibeniku, obišlo je danas Poduzetničku zonu...

    U Trokutu održana završna konferencija i predstavljanje rezultata projekta ‘Regionalni znanstveni centar – RaSTEM Šibenik’

    Provedenim projektom je u sedam šibenskih osnovnih škola djeci omogućeno sudjelovanje u STEM projektima, a njihovim učiteljima dodatno obrazovanje koje će i dalje primjenjivati...