NCP ovih dana priprema isporuku 19. i 20. po redu katamarana za norveško tržište, izvijestio je vlasnik NCP-a Goran Prgin na jučerašnjem sastanku s čelnicima šibenske gradske vlasti. Nakon četverogodišnjeg razdoblja obilježenog globalnom recesijom, NCP se može pohvaliti dobrim rezultatima u poslovanju te stalnim zaposlenjem 250 djelatnika.
U šibenskom brodogradilištu, posredstvom Cronomara, priprema se izgradnja novih brodova.
-Namjeravamo širiti svoje poslovanje u području novogradnje radnih, putničkih i drugih komercijalnih brodova. Odgovorili smo na nove uvjete i zahtjeve tržišta, te bismo vezano za nove narudžbe u 2014. godini mogli otvoriti nova radna mjesta za inženjere brodogradnje, zavarivače, brodomontere, cjevare, stolare i glodače (freziste) – kazao je Prgin.
Gradonačelnik Željko Burić pozdravio je činjenicu što je NCP danas stabilna tvrtka i što se šalju pozitivne poruke o budućnosti tog važnog šibenskog poslovnog subjekta.
Grad Šibenik želi jak NCP i u dijelu nautičkog turizma, a posebice u dijelu brodogradnje i cijele nautičke infrastrukture – kazao je gradonačelnik.
MANJI INTERES IZLAGAČA
Na sastanku je bilo riječi i o Adriatic Boat Showu – projektu koji je nastao prije pet godina, u vrijeme ekspanzije nautike. U međuvremenu je prodaja brodova, a time i domaća i inozemna proizvodnja pala za 80-ak posto, što je rezultiralo i manjim interesom izlagača za sajmove nautike općenito.
-Danas Sajam tereti organizatora s duplo više iznosa nego li su njegovi prihodi i potrebno je pronaći dovoljan broj subjekata koji bi omogućio da se on, kao platforma njihove organizirane promocije, održi – kazao je Roko Vuletić,predsjednik Uprave NCP Grupe. Direktorica Sajma Jana Gaćina predložila je aktivnije uključivanje Grada u projekt.
-Premještanjem Sajma u središte grada nastoji se ukazati na sve gradske sadržaje i potencijale za daljnja ulaganja. Upravo to je dodatna vrijednost Sajma čime niz subjekata može ostvariti izravan benefit. Sajam je manifestacija na čijoj se pripremi radi kroz čitavu godinu i koji kroz niz promotivnih aktivnosti u zemlji i inozemstvu predstavlja Šibenik kao nautički centar Jadrana što je u skladu s daljnjim planovima razvoja grada – navela je. Grad je, posredstvom Turističke zajednice, ABS do sada podržavao s 30 tisuća kuna, no dogradonačelnik Danijel Mileta poručio je kako treba detaljno sagledati plan troškova ABS-a te pokušati uključiti i druge subjekte u projekt kako bi se utvrdila njegova održivost.