: Tjedan cjeloživotnog učenja je nacionalna obrazovna kampanja koja promovira učenje i obrazovanje kroz cijeli život direktnim obraćanjem građanima. Kako je 2013. godina proglašena godinom građana, te kako je to ujedno i godina u kojoj je Hrvatska postala punopravnom članicom Europske unije, središte pozornosti Tjedna bit će upravo građani i njihova prava.
Kao jedna od važnijih tema u posljednje vrijeme, za vrijeme trajanja Tjedna cjeloživotnog obrazovanja, posebna je pažnja posvećena temi zapošljavanja preko granice. U CISOKU, ili Centru za informiranje i savjetovanje u karijeri, održana je radionica naziva ‘Prvi korak prema zapošljavanju u Europskoj uniji’, čiji je cilj bio upoznati građane s EURES portalom – centralnim web mjestom za pronalaženje zaposlenja u EU te ih upoznati s pisanjem životopisa u Europass formatu koji je, kao standardizirani format, prihvaćen od strane Europskih poslodavaca.
POPUNJENE RADIONICE
– Očito je za rad u Europskoj uniji dosta veliko zanimanje, tako da smo na te dvije radionice imali i do 20 ljudi, a najviše pažnje posvetili smo upravo preciznom pisanju životopisa. Mnogi građani nemaju uopće ideju kako ispravno napisati CV, ali sad barem njih 20 to zna – kaže Jelena Milaković, stručna savjetnica u CISOKU.
Povodom obilježavanja 7. Tjedna cjeloživotnog učenja održana je još jedna prezentacija.
– ’Mogućnosti obrazovanja odraslih osoba u Šibensko-kninskoj županiji’ prezentacija je čiji je cilj informirati građane o tome što im se sve nudi u našoj županiji nakon završetka formalnog obrazovanja. Svoje programe predstavili su Udruga OGI iz Drniša, pučka učilišta iz Šibenika i Knina, Libar, privatna gimnazija iz Šibenika, te Hrvatski zavod za zapošljavanje. Na prezentaciji je bilo deset posjetitelja, upravo onoliko koliko smo dobili i prijava – kaže stručna savjetnica u CISOK-u Jelena Milaković.
INTERES ŠIBENČANA
Iako CISOK u Plavom neboderu radi već dva mjeseca, i dalje se ne može reći kako Šibenčani pokazuju veliki interes, pa ih dnevno CISOK posjeti svega njih nekoliko.
– Primijetila sam da ipak više ljudi dođe kad se negdje medijski ispromoviramo, dakle kad se piše o nama. Tako da sam došla do zaključka kako ljudi, a naročito nezaposleni, još malo znaju o CISOK-u i što im se tu sve nudi. Međutim, sigurna sam da će se i to uskoro promijeniti na bolje – kaže Jelena Milaković.