ŠIBENIK U RALJAMA INTERNETA Nedovoljno iskorišten promidžbeni potencijal

Koliko se, kao grad i poželjna turistička destinacija oglašavamo na internetu i koliko prepoznajemo i idemo u korak s novim tehnologijama? Pitanje je to koje u današnje vrijeme nije samo stvar bezazlenog razmišljnja i dokoličarenja već vrlo ozbiljna pretpostavka koja daje ozbiljnost projektima u svim sferama života. Posebno kada se radi o reklamiranju, marketingu i promidžbi. Kako god.

Poplava društvenih mreža i internetskih portala širi se u svim mogućim pravcima i zalazi u sve sfere života. Tiskana izdanja polako ali sigurno posustaju u tržišnoj utrci te internet, odnosno portali i razne platforme, preuzimaju veliki dio marketinškog kolača, a prebacivanje iz jednog kolosjeka u drugi te adaptacija na ove stvari zahtjeva i truda i vremena.

Što o promociji na internetu kažu šibenski turistički djelatnici, te informatički stručnjaci.

Jasenka Ramljak, predsjednica Udruge turističkih vodiča ‘Mihovil’

kultura-ramljak

-Od svake vrste oglašavanja i promidžbe našeg grada i mi kao Udruga turističkih vodiča ‘Mihovil’ imamo direktnu korist. Mislim da kvalitetna promocija nikad nije na odmet i konstantno promoviranje Šibenika može činiti samo dobro. Moram nažalost naglasiti da kako mi kao Udruga ne izrađujemo promotivne materijale koji bi se prikazivali na internetskim stranicama i portalima, ali smo u stalnom kontaktu i blisko surađujemo sa Turističkom zajednicom Grada Šibenika od koje dobijemo sve nove i bitne informacije za naš rad.

Dino Karađole, direktor TZ Grada Šibenika

dino-karadjole

-Turistička zajednica Grada Šibenika, kao jedan od glavnih promotora grada Šibenika, ulaže sve napore kako bi što bolje i kvalitetnije prikazali Šibenik kao poželjnu destinaciju za posjet, razgledavanje i odmor.. U tom pravcu se i sve važne informacije o gradu, događanjima i ponudi, mogu pronaći na našoj internetskoj stranici, ali kako ni mi nismo svemogući, sigurno da postoje stvari za kojima zaostajemo. Činjenica jeste da u današnje vrijeme većina ljudi traži relevantne podatke isključivo putem interneta i ulaganje u reklamiranje i promociju putem najraširenijih internetskih platformi i pretraživača nije beskorisno nego jedan novi segment marketinga kojega treba što bolje iskoristiti. U planu nam je i izrada promotivnih video spotova koji bi svake godine obuhvatili najvažnija događanja u gradu čime bi se još bolje i konkretnije Šibenik predstavio svojim gostima.

Denis Periša, informatički stručnjak

Denis Periša

-Definitivno ima još dosta prostora za bolju prezentaciju grada u turističke svrhe. Imam dojam kako se još uvijek sve radi manje-više stihijski, bez vizije i pravca u kojemu se treba kretati, tako da ni kvaliteta materijala ne zadovoljava svoju svrhu. Ovdje prvenstveno mislim na osnove, odnosno na fotografije koje bi trebale adekvatno prikazati ono što želimo, a kasnije i video materijale koji isto tako danas nisu ni financijski skupi ni komplicirani, a donose veliku korist. Radi se o ozbiljnom projektu kojemu tako treba i pristupiti pa ni očekivani rezultati ne bi trebali izostati.

Antun Dobra, turistički djelatnik i potpredsjednik udruge ‘Raspršeni hotel’

rasprseni hoteli anton dobra1

-Nije neozbiljno kazati kako po tom pitanju debelo kaskamo i mislim kako olako shvatamo činjenicu koliki su potencijali interneta. U promociju grada moramo ulagati puno više sredstava i posvetiti puno više vremena jer današnji marketing se uglavnom i bazira na internetu i pretraživanju svih mogućih stranica i portala. Nevažno da li su to usko specijalizirane stranice ili pak društvene mreže. Dobro bi bilo isto tako da je u takvoj vrsti marketinga više zastupljeno i naše zaleđe, ali i otoci koji sigurno, svaki na svoj način, imaju potencijale iskoristive u turističkoj ponudi i nude kvalitetu više, a mi još uvijek to prilično sramežljivo prezentiramo. Svi skupa, Grad, Županija, Turističke zajednice i svi djelatnici u turizmu, bi se trebali bolje posložiti i organizirati jer bez ciljane strategije i kvalitetne prezentacije ponude našeg kraja, neće biti ni rezultata.

Željana Šikić, direktorica TZ Šibensko-kninske županije

zeljana sikic1

-Turistička promocija putem interneta zasigurno zaslužuje bolju poziciju i veći angažman u odnosu na trenutnu situaciju. Nije da se po tom pitanju ne događa ništa, prisutna je svijest o važnosti, veličini i moći interneta, no rekla bih da svaki put aktivnost u tom smislu nije dovoljno „korisna“, a ponekad može biti i potpuno beskorisna, ponekad čak i štetna.

TZ Šibensko-kninske županije preusmjerila je velik dio marketinških aktivnosti na digitalnu promociju i tome pridajemo ogromnu važnost. Nakon započetih marketinških digitalnih kampanja po ciljanim tržištima, nastavljamo sa kampanjom na društvenim mrežama, zbog ogromnog broja korisnika, a smatram da se trebamo oglašavati upravo tamo gdje su naši potencijalni kupci.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.