-Od 15. travnja na željezničkim prugama u Šibensko-kninskoj županiji od 16 linija vlakova ostaju samo četiri. To je opća katastrofa koja vodi ka potpunoj prošlosti željeznice na našem području – poručio je danas sa željezničkog kolodvora Šibenik koordinator Sindikata prometnika vlakova Hrvatske Ante Kunčić. Naime, prema najavi HŽ Putnički prijevoz od 15. travnja uvodi izmjene voznog reda koje će, navode sindikati, dovesti do drastičnog smanjenja broja putničkih vlakova. Na dionici Knin-Šibenik ukidaju se vlakovi subotom, nedjeljom i blagdanom, dok će se putnički vlak od Zadra prema Kninu supstituirati autobusnim linijama.
-Šibenik na taj način ostaje bez željezničke veze sa Zagrebom, a bojim se da je krajnja namjera ovog pilot projekta potpuni slom željeznice – smatra Kunčić.
Pita se kako je moguće da HŽ Infrastruktura ulaže u kilometre nove željezničke pruge u Pločama i Zadru, a putnički se prijevoz ukida. Iznio je i podatak kako je HŽ Putnički prijevoz lani uprihodovao 318 milijuna kuna od prodanih karata, a 2008. ta je brojka iznosila 390 milijuna kuna. Što se državnih subvencija tiče 2008. godine one su iznosile 400 milijuna kuna, a ove godine 504 milijuna kuna.
-Dakle, država sve više daje, a prihod pada što znači da menadžeri u HŽ Putničkom prijevozu ništa ne rade – zaključuje sindikalist.
Komentirao je i najnovije izjave resornog ministra Siniše Hajdaša Dončića koji je poručio da ga se ‘ukidanje vlakova ne tiče te da ga samo zanima da HŽ Putnički prijevoz ne ode u stečaj’.
-To je smiješna izjava prvog čovjeka prometa u Hrvatskoj, nevjerojatno je da njega ne zanima koji se vlakovi ukidaju – poručuje Kunčić.