Tonći Kandido novi predsjednik Uprave Valjaonice

Kao što je poznato, u rujnu prošle godine kupnjom 82,5 posto vlasničko udjela od Hypo banke, austrijski poduzetnik makedonskog podrijetla Marko Pejčinoski sa svojom bečkom grupacijom Euris postao je većinski vlasnik Tvornice valjanih proizvoda šibenskog TLM-a. Po preuzimanju Valjaonice, a u cilju poboljšanja poslovanja, Marko Pejčinoski najavio je restrukturiranje tvrtke bez otpuštanja djelatnika, ali i kadrovske promjene u Upravi tvrtke.

MIROSLAV ŠUPE ČLAN UPRAVE

Sukladno njegovim najavama, Tvornica valjanih proizvoda je od 1. veljače ove godine preoblikovana u dioničko društvo. Također, došlo je i do promjena unutar Uprave društva, pa je za predsjednika Uprave imenovan Tonći Kandido, inače, dosadašnji član Uprave zadužen za komercijalu. Dosadašnji predsjednik Uprave TLM-TVP-a Miroslav Šupe postao je član Uprave zadužen za proizvodnju. Dosadašnji član Uprave Željko Šundov, pak, je napustio tvrtku i više nije djelatnik TLM-TVP-a.

– Negativni rezultati iz prethodnih godina, stav je vlasnika Marka Pejčinoskog i Uprave društva, moraju se u kratkom roku promijeniti u poslovanje s dobiti. Strategija i ciljevi jasno su definirani procesom privatizacije. Konstantno ulaganje u modernizaciju postrojenja, razvoja i kvaliteta, ažurnost i maksimalna profesionalnost na svim nivoima – odlike su i principi koji moraju biti nit vodilja poslovanja tvrtke. Tvornica valjanih proizvoda, kao stožerni gospodarski subjekt Šibensko-kninske županije i jedan od najveĆIH izvoznika u Hrvatskoj, zasigurno će i u budućnosti opravdati tu ulogu,  te  unatoč recesivnim vremenima iskazivati konstantan proizvodni rast – kazao nam je dipl. oec. Krste Radak, voditelj izvozne referade i novoimenovani glasnogovornik Tvornice valjanih proizvoda.

IZVOZ ‘TEŽAK’ 1,14 MILIJARDU KUNA

Za podsjetnik je da je u prošloj godini Tvornica valjanih proizvoda na domaćem i stranom tržištu uspjela plasirati 65 tisuća tona svojih raznovrsnih aluminijskih proizvoda, čija je ukupna vrijednost iznosila oko milijardu i 146 milijuna kuna. Od tog iznosa, vrijednost izvoza, odnosno proizvoda koji su prodani na stranom tržištu bila je ‘teška’ 924 milijuna kuna. Najveći dijelom proizvodi su plasirani na talijanskom, austrijskom, njemačkom i češkom tržištu, a manjim dijelom u Francusku, Dansku i Nizozemsku. Gledajući po proizvodima, domaće i strano tržište imalo je najviše zahtjeva za limovima, kojih je u 2012. godini prodano 21 tisuća tona ili gotovo trećina ukupne prodaje. Traka je prodano 10 tisuća tona, folija sedam tisuće tona, tankih traka 7,7 tisuće tona, TV traka 16 tisuća tona, a rondela 949 tona.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.