Turistički boom u županiji ostvarili Šibenik, Betina i Knin

Ilustracija/Arhiva

Šibensko-kninska županija u prvih 10 mjeseci ove godine bilježi sedam posto više turističkih dolazaka nego li u istom periodu prošle godine. Do konca listopada ostvarena su 815.752  turistička dolaska, odnosno 5.346.590  noćenja. Što se tiče ostvarenih rezultata po turističkim mjestima, značajan porast ostvaren je na području grada Šibenika, i to u iznosu od cca 12%. Potom Betina 45% (cca 54.000 noćenja) te Knin 59% (cca 7.000 noćenja).

Gotovo polovina ostvarenih noćenja otpada na privatni smještaj, a izuzetno povećanje rezultata ostvareno je u segmentu kampova. Kampovi su ostvarili 19 posto bolji rezultat nego li u prošloj godini, dok je u nautičkom sektoru ostvareno povećanje od 6,5 posto.

PROSTORA ZA POBOLJŠANJE IMA

-Izuzetno sam zadovoljna fizičkim učincima sezone, jer su ostvarena značajna povećanja broja dolazaka i noćenja. No svakako prostora za poboljšanje ima, osobito kada govorimo o financijskim učincima – kazala nam je nova direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić. U narednom razdoblju, napominje Šikić, imperativ rada treba biti podizanje kvalitete turističke infra i suprastrukture u skladu s novim trendovima i zahtjevima turističke potražnje.

-Osim toga, trebamo dobro ovladati novim marketinškim alatima, obzirom da se u današnjim turističkim kretanjima, atraktivan proizvod mora dobro upakirati, promovirati i prodati na tržištu – ističe Šikić.

zeljana sikic

Valorizacija naslijeđa i tradicije, kreiranje dodatnih proizvoda, jači razvoj selektivnih oblika turizma, ciljana promocija prema zasebnim interesnim skupinama i edukacija djelatnika sustava, neki su od planova djelovanja TZ Šibensko-kninske u budućem razdoblju.

-Velik dio županije čine otoci i prostor ruralne dalmatinske Zagore, a upravo na tom prostoru leže veliki potencijali za razvoj specifične ponude potrebne za produljenje sezone. Znači razvoj novih turističkih proizvoda, ali i razvijanje postojećih. Ne možemo zanemariti činjenicu da, osim što je sektoru privatnog smještaja ostvarena gotovo polovina ukupno ostvarenog prometa, da kapaciteti privatnog sektora nose 65% ukupnog smještajnog kapaciteta županije te smatram da bi svakako trebalo ulagati u podizanje kvalitete upravo tih smještajnih kapaciteta – smatra direktorica županijskog turizma.

POVEZATI OBITELJSKI SMJEŠTAJ U ŽUPANIJI

Upravo zbog toga TZŽ u svom programu za 2014. uvodi program QualityLabel-inga privatnog smještaja. Riječ je o sustavu standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja u cijeloj Šibensko-kninskoj županiji. Oznaka kvalitete dodjeljivala bi se iznajmljivačima koji ispunjavaju određene kriterije propisane programom. Cilj projekta je podizanje kvalitete usluge turističke ponude obiteljskog smještaja, postizanje bolje tržišne prepoznatljivosti, promocija na turističkom tržištu te organizacija zajedničkih programa edukacije i pokretanje zajedničkih programa obuke.

Jedan od ciljeva marketinške politike za idući period županijskog TZ-a svakako je i bolje pozicioniranje Šibensko-kninske kao županije od velike turističke vrijednosti.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.