Više

    Željana Šikić: Gosti u županiji borave dulje od sedam dan, kapaciteti ograničavaju rast

     

    Proteklih osam mjeseci Šibensko-kninsku županiju je posjetilo 757.687 turista, koji su ostvarili 5.405.831 noćenje. Riječ je o povećanju broja gostiju od skoro 3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a ostvareno je povećanje u broj noćenja veće od 12 posto. I broj nautičara rastao je za oko 10 posto.

    -Ovi rezultati su iznad nacionalnog prosjeka i vrlo smo zadovoljni. Cijelu Šibensko-kninsku županiju u zadnje se vrijeme poistovječuje s brendom grada Šibenika tako da je Šibenik nositelj turističkih proizvoda i promocije cijele županije. Pozitivan imiđ Šibenika već nekoliko godina `boja´ cijelu Šibensko-kninsku županiju, kazala nam je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.

    zeljana sikic5

    I broj dana boravka gostiju u Šibensko-kninskoj županiji značajno se povećao. Za proteklih osam mjeseci prosječan broj dana boravka je iznad sedam dana.

    -Najbolji je primjer sam Šibenik koji je do prije nekoliko godina bio na neki način ograničen sa kraćim boravkom turista, dok se u lokalnim destinacijama koje nude samo sunce i more taj broj znao povećati na pet, šest dana. U Šibeniku, međuti, zadnjih godina gosti ostaju sve dulje, a to možemo zahvaliti stalnom razvoju novih turističkih proizvoda od plaže Banj, šetnice u kanalu sv. Ante do obnovljenih tvrđava. I sami sadržaji u gradu utjcali su na to da gosti ostaju dulje, pojašnjava Šikić.

    I prije nego su se znali ovogodišnji rezultati vrhunca sezone u županijskoj Turističkoj zajednici počele su intenzivne pripreme za sljedeću turističku 2017. godinu. U tijeku je nekoliko turističkih sajmova koje smo već ranije planirali u ovogodišnjem programu rada i promocije, ali su i oni dio promidžbenih aktivnosti za 2017. godinu.

    -Njemačko tržište nam je apsolutno na prvome mjestu i na njemu smo i ranije bili puno prisutni kroz sve oblike promocije.Na tome ćemo tržištu biti i dalje aktivni uz intenzivnu promociju destinacije, bez obzira na to što su nam Nijemci vjerni gosti, koji će gotovo sigurno ponovno doći. S obzirom na podatke o broju i strukturi gostiju ove godine pojačat ćemo promociju na nekim drugim tržištima s naglaskom povezivanja na susjedne zračne luke, kazala je Šikić.

    japanci 1x

    Na tržištima gdje potencijalni gosti možda nedovoljno poznaju Hrvatsku turistički predstavnici naše županije nastupaju zajedno s drugim dalmatinskim županijama tako da, pojašnjava Željana Šikić, Šibensko-kninsku županiju nastoje promovirati prvo kroz brand Hrvatske i Dalmacije, a tek onda je pozicionirati kao posebno zanimljiva destinacija unutar Dalmacije.

    Na pitanje o mogućnostima, posebno financijskim, pojačane promocije na tržištima Dalekog istoka odakle je sve više gostiju i to tijekom cijele godine, Željana Šikić podsjeća kako je već dvije godine Šibensko-kninska županija prisutna na turističkom sajmu u Seulu.

    -Ta promocija radi se zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika, budući da gosti sa Dalekog istoka posječuju isklučivo grad Šibenik i Nacionalni park Krka. Riječ je o gostima koji ciljano putuju i obilaze UNESCO baštinu i nacionalne parkove, govori nam Željana Šikić.

    zeljana skikic1

    Turistički razvoj Šibensko-kninske županije, bez sumnje ide u odličnom smjeru, a činjenica što smo po broju gostiju i noćenja još uvijek na začelju šest obalnih županija ima dva pojašnjenja, kaže direktorica županijske TZ, Željana Šikić.

    -Prvo je; imali smo zakašnjeli uzlet u turizmu, što nam danas omogućuje veće stope rasta od nekih turistički `snažnijih´ županija.

    -Drugo je; još uvijek je rast ograničen raspoloživim turističkim kapacitetima. To što smo na šestom mjestu od šest priobalnih županija nije čudno, jer smo i po broju turističkih kreveta na šestom mjestu; u bocu od litre nikada neće stati litra i pol, zaključuje Željana Šikić.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Evo kakva vas nova iznenađenja očekuju u najvećem...

    Bogata gastro ponuda, zelena oaza vrijedna milijun eura, brojni animacijski timovi… samo se neki od noviteta u Dalmalandu koji svoja čarobna vrata otvara već...

    FOTO Na gradskom groblju Kvanj Čempresi uveli novu...

    Gradska tvrtka Čempresi stalno ulaže u uređenje grobalja kojima upravlja pa je od sinoć novi dio groblja Kvanj dobio vide nadzor i noćnu rasvjetu. -...

    Promjenjivo, svježe, česta kiša, u gorju i snijeg

    Sve do petka promjenjivo i svježe, uz povremenu kišu, u gorju i snijeg, u utorak i srijedu uz mjestimično stvaranje snježnog pokrivača. Od vikenda...

    Šibenik nije dobio licencu ni za treći rang...

    Hrvatski nogometni klub Šibenik niti ove godine nije dobio licencu za elitni rang hrvatskog nogometa u prvom stupnju HNS-ovog Središnjeg postupka licenciranja za sljedeću...

    NAJNOVIJE

    Evo kakva vas nova iznenađenja očekuju u najvećem vodenom parku na Jadranu!

    Bogata gastro ponuda, zelena oaza vrijedna milijun eura, brojni animacijski timovi… samo se neki od noviteta u Dalmalandu koji svoja čarobna vrata otvara već...

    FOTO Na gradskom groblju Kvanj Čempresi uveli novu rasvjetu i video nadzor

    Gradska tvrtka Čempresi stalno ulaže u uređenje grobalja kojima upravlja pa je od sinoć novi dio groblja Kvanj dobio vide nadzor i noćnu rasvjetu. -...

    Promjenjivo, svježe, česta kiša, u gorju i snijeg

    Sve do petka promjenjivo i svježe, uz povremenu kišu, u gorju i snijeg, u utorak i srijedu uz mjestimično stvaranje snježnog pokrivača. Od vikenda...

    Šibenik nije dobio licencu ni za treći rang hrvatskog nogometa, Zagora jest!

    Hrvatski nogometni klub Šibenik niti ove godine nije dobio licencu za elitni rang hrvatskog nogometa u prvom stupnju HNS-ovog Središnjeg postupka licenciranja za sljedeću...