Snježana Horvat: Ozdravite uz pomoć laganih vježbi joge i meditacije

Imate križobolju, oslabljene mišiće i bolne zglobove? Bolujete od astme, sinusitisa, poremećaja štitnjače, ishijasa ili autoimunih bolesti? Patite od nesanice i glavobolje, tjeskobni ste i često pod stresom? Sve ste već isprobali i ne znate što učiniti?

Lijek se krije u vama, a Snježana Horvat, certificirana učiteljica joge će vam u tom pomoći. Da biste pokrenuli vlastito samoizlječenje, prvi korak je da osvijestite snagu i moć kojima raspolažete. U tome vam uvelike mogu pomoći joga i meditacija. Kako?

Kako djeluju joga i meditacija

Joga i meditacija imaju čudesan učinak na ljudski um i tijelo. Brojni su primjeri ljudi koji su se uz pomoć joge i(li) meditacije izliječili, o čemu svjedoče i brojne knjige.

Fizičke i mentalne dobrobiti joge su brojne, a ovo su samo neke od njih:

  • povećava kapacitet pluća i produbljuje disanje
  • jača cijelu kralježnicu i okolne mišiće
  • povećava fleksibilnost mišića te jača zglobove
  • čuva zdravlje štitnjače
  • pridonosi detoksu cijelog organizma
  • poboljšava mentalne sposobnosti
  • pridonosi zdravlju srca
  • čisti kožu
  • snižava krvni tlak
  • smanjuje tegobe ishijasa
  • ublažava tjeskobu i stres
  • povećava razine energije
  • ublažava astmu
  • potiče probavu
  • poboljšava san
  • opušta cijeli organizam
  • pridonosi mladolikom izgledu i vitalnosti
  • produljuje životni vijek

 

Meditacija je namijenjena svakome i ne morate imati posebne predispozicije ili sjediti na vrhu Himalaje da biste je mogli prakticirati. I njezine su dobrobiti goleme, a neke od njih su smirivanje uma i tijela, bolje pamćenje i mentalne sposobnosti. Sjediti u tišini i osluškivati svoj dah, ispuniti cijelo tijelo svjesnošću, povezati se sa samima sobom. To nije teško. Mnogi su u tome uspjeli, pa zašto ne biste i vi!

Setovi jogijskih vježbi za astmu, ishijas, bolna leđa…

Joga koju sam osmislila kao učiteljica joge s višegodišnjom osobnom praksom bazira se na pravilnom, dubokom disanju i pravilnoj posturi, odnosno držanju tijela. To je baza s kojom započinje svaki moj sat joge, pojašnjava Snježana.

Dišete li plitko, a usto imate tegobe kralježnice, stvarate preduvjete za razna oboljenja. To se reflektira na čitav vaš organizam i zdravlje unutarnjih organa. Stoga na satovima joge ciljano radimo na produbljivanju disanja te na izduživanju kralježnice.

Također, radi se na povećanju fleksibilnosti tijela, ali i na snazi jer je oboje važno za balans vašeg organizma.

Svaki je set vježbi osmišljen ciljano za određeni zdravstveni problem, primjerice:

 

  • joga za zdravu kralježnicu
  • joga za ishijas
  • joga za ublažavanje astme
  • joga za zdravu štitnjaču
  • joga za koljena, ramena i zglobove
  • joga za otvaranje srca i ramena
  • joga za snažan trbuh
  • joga za menopauzu
  • joga za otvaranje ramena i kukovA

 

Zajedno birate set vježbi koji vam je potreban ovisno o tegobi koju trenutno osjećate.

Jednom kad naučite ove lagane vježbe, možete ih samostalno izvoditi u svoja četiri zida. Osjećat ćete se bolje i biti zdraviji – bez ikakvih lijekova i posjeta liječniku!

Radi se o jednostavnim vježbama koje su prilagođene vašim individualnim potrebama tako da nema straha od ozljeda i prenaprezanja. Položaje izvodite samo do granice koju vam tijelo dopušta.

Uz svaki sat joge ili meditacije Snježana nudi besplatni razgovor i savjetovanje, ovisno o vašim potrebama i željama. Uz satove će vam preporučiti i prakticiranje pranajame, vježbi disanja, za koje vam mogu dati jasne upute o tome kako se izvode.

Za bilo kakva dodatna pitanja vezana uz privatne satove, savjete i dogovor javite se s povjerenjem na e-mail: snjeza.horvat@yahoo.com ili na broj mobitela 091/1643-248.

Prostirka vam ne treba, samo udobna odjeća, malo dobre volje i osmijeh na licu

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.