7 aplikacija koje će Vam olakšati život i posao

Ilustracija

Iako mnogi zamišljaju godišnji odmor bez tehnologije želeći u njemu maksimalno uživati, stvarnost je takva da mnogi ipak trebaju i s mjesta odmora dovršavati kojekakve projekte, komunicirati s kolegama ili nadređenima te odgovarati na poslovne mailove.

Donosimo vam 7 aplikacija koje će vam olakšati organizaciju i povećati produktivnost na način da će vam omogućiti jednostavan pregled i slanje podataka.

Google Drive

Jednostavno, brzo i pregledno. Pristupite svojim radnim mapama gdje god se nalazili. S obzirom da je povezan s vašim gmail računom, možete mu pristupiti s raznih platformi.

Evernote

Online rokovnik koji pamti sve bitne stvari. Tekstualne bilješke, audio zapise i fotografije čuvajte na jednom mjestu i sinkronizirajte na svim platformama: od računala i tableta do mobitela.

Tripit

Odlična aplikacija koju morate imati na svom mobitelu ukoliko planirate poslovni put. Samo upišite mjesto i otkrijte najbolji put i prijevozno sredstvo te saznajte najbolju ponudu smještaja. Zanimljivo je da aplikacija pamti sve informacije vezane uz vas pa vam rješenja predlaže temeljem dosadašnjih informacija.

Asana

Mobilna i računalna aplikacija koja će vam olakšati komunikaciju, organizaciju i suradnju među članovima tima.

Dropbox

Jedan od najstarijih i za mnoge najpoznatiji oblak za spremanje podataka. Dostupan je na svim platformama, a sadržaj je lako dijeliti s drugim korisnicima.

Microsoft OneDrive

Mrežna aplikacija na koju možete pohraniti i dijeliti sve važne podatke: fotografije, dokumente i razne druge sadržaje.

Box

Aplikacija koja vam nudi neograničen prostor za dijeljenje, upravljanje i izmjenu važnih informacija unutar tima. Jednostavan dizajn i velika razina sigurnosti biti će odličan posrednik među članovima tima.

Izvor: Jutarnji.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.