Anksioznost se riješi lakše nego što mislite

ANKSIOZNOST je sve češća u današnje vrijeme i pojavljuje se čak i kod malene djece. Umjesto povlačenja u sebe i padanja u depresiju, traženjem utjehe u hrani i dodatnim povećavanje stresa u pokušaju da ga izbjegnete pokušajte se riješiti anksioznosti na vrlo jednostavne načine.
Svaki dan dobro prozračite prostorije u kojima boravite.
Duboko dišite.
Vježbajte, jer upravo vježbanje dokazano popravlja raspoloženje.
Umjesto da brinete o tome što sve trebate napraviti, fokusirajte se na zadatke koje ste uspješno riješili.
Kada osjetite da vas lovi anksioznost izađite na svjež zrak i prošetajte pet minuta.
Unosite dovoljno tekućine, najbolje vode i prirodnih cijeđenih sokova koji će vam dati energiju.
A tu je i pitanje prehrane. Umjesto slatkiša i nezdrave hrane u kojima tražite utjehu, iskoristite hranu kao svog saveznika u borbi s anksioznošću.
Posljednje istraživanje dokazalo je da kisela i fermentirana hrana može utjecati na vaš um.
Razlog je taj što fermentirana hrana sadrži probiotike koji mogu pomoći u socijalnoj anksioznosti, pa su se ispitanici koji su konzumirali više fermentiranih namirnica mnogo rjeđe susretali s anksioznošću.
Probiotici mijenjaju okolinu u crijevima i čine vas bolje raspoloženima. Sve vrste ukiseljenog povrća, osobito krastavci i kupus imaju pozitivan učinak na ljude s problemom anksioznosti.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.