Bez praznih kalorija: Slastan doručak uz koji ćete biti siti i mršavjeti

Znanost je odavno potvrdila da je doručak važan obrok za sve osobe koje žele smršavjeti. Istraživanje u kojem je sudjelovalo 80 žena pokazalo je da obilniji doručak s više kalorija ne smeta dijeti. Dapače, pomaže nam da kontroliramo želju za hranom tijekom dana.

Ispitanice su bile podijeljene u dvije skupine. Prva skupina jela je visokokaloričan doručak, srednjokaloričan ručak i niskokaloričnu večeru, dok je druga skupina konzumirala obroke s obrnutom kalorijskom vrijednosti, piše portal Zadovoljna

Nakon 12 tjedana ustanovljeno je da su žene iz prve skupine, koje su jele visokokaloričan doručak, smršavjele 2,5 puta više nego žene iz druge skupine, s niskokaloričnim doručkom.

BURRITO S JAJIMA, ŠPINATOM, RAJČICOM I GRAHOM

Važno je da se vaš doručak ne sastoji od praznih kalorija, stoga posegnite za hranjivim jutarnjim obrokom poput fantastičnog burrita punjenog ukusnom kajganom.

SASTOJCI
2 jaja
2 žlice kuhanog graha
pola šalice nasjeckane svježe rajčice
jedna šalica svježeg špinata
1 tortilja od cjelovitih žitarica
malo maslaca ili maslinova ulja
sol
papar po želji

PRIPREMA:

Ovaj doručak osigurat će vam sve nutrijente potrebne za početak dana, dati vam snagu i energiju.

Kalorije: 400
Proteini: 17,4 g
Vlakna: 9,7 g
Masti: 15,7 g
Ugljikohidrati: 36,8 g
Šećer: 3,2 g

Ako želite uspješno smršavjeti, zapamtite da ne smijete:

1. Preskakati doručak. Kada spavamo i ne jedemo, funkcije našeg tijela usporavaju se. Nakon buđenja naše tijelo sporo sagorijeva kalorije. Zato moramo prekinuti “post” i unosom novih kalorija natjerati tijelo da radi brže. Bez doručka se u tijelu ne stvara dovoljno glukoze, a to je još jedan razlog zbog kojeg se osjećamo umorno i bezvoljno.

2. “Škrtariti” kod doručka. Ako pojedete šnitu kruha s nekim namazom i popijete kavu, svom tijelu niste učinili nikakvu uslugu. Upravo suprotno, nakratko ste zavarali želudac, u organizam niste unijeli ništa hranjivo i za sat vremena opet ćete biti gladni. Tako se dovodite u situacije u kojima posežete za nezdravom hranom, grickalicama ili pecivima. Priuštite si dobar doručak jer on jamči da ćete se osjećati dobro tijekom dana.
Foto:arhiva/ilustracija

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.