Evo kako modni blogeri zarađuju na Instagramu

Modni blogovi uglavnom zarađuju od reklama, YouTube vloggeri novac zarađuju direktno od proizvođača proizvode reklamiraju, no što je s Instagramom?

Na prvu se može činiti kako Instagram još uvijek nije mjesto na kojem blogeri zarađuju velik novac, zbog nedostatka prostora za tekst i zbog činjenice da je nemoguće staviti link na određenu stranicu, no za spretne blogerice ova je društvena mreža prava zlatna koka.

Kad vidiš ‘opuštenu’ fotografiju blogerice koja nosi trendi cipele koje odjednom baš jako želiš, budi svjesna da se ne radi samo o odjeći iz njezinog ormara već da je upravo tu fotografiju netko dobro platio.

Ovu temu istražio je Harper’s Bazaar, uz pomoć 22-godišnje Danielle Bernstein koja stoji iza profila We Wore What.

Danielle je časopisu ponudila svoju pomoć, no samo uz uvjet da ona bude jedina blogerica koja se spominje u članku. Nema što, cura ima odličan smisao za biznis.

Kako onda zarađuju blogeri na Instagramu?

Uz pomoć dogovora s modnim i kozmetičkim brandovima te dućanima koji prodaju odjeću, svaka se fotografija na kojoj popularna blogerica nosi neki komad – plaća.

Danielle je u trenutku intervjua imala 992 000 sljedbenika, što joj je donosilo nevjerojatnih 5 do 15 tisuća dolara po jednoj fotografiji.

To bi se trebalo promijeniti kad pređe milijun fanova, što donosi još bolju zaradu.

Stručnjaci smatraju kako veliki brandovi znaju potrošiti i do bilijun dolara godišnje na sponzorirane Instagram objave.

Instagram je trenutno među najpopularnijim društvenim mrežama, a upravo činjenica da postoji kako bi se putem njega uživalo u zanimljivim i lijepim slikama, čini ga pravim trendseterom među mladima, a pogotovo ženama koje su glavni potrošači.

Instagram fotografije ne plaćaju samo modne i kozmetičke kuće – hoteli u kojima možemo vidjeti zgodne blogerice također plaćaju za objave, a ponekad će u to uložiti čak i producentske kuće.

Danielle je tako nedavno “odradila” kampanju za emisiju “Project Runway” za koju se jednostavno fotkala kako sjedi na kauču! “Napisala sam da gledam seriju”, rekla je i tako potaknula svoje fanove da također pogledaju emisiju.

Ovakav način zarade izgleda vrlo primamljiv i jednostavan, no ako se želite ubaciti u “biznis na Instagramu”, moramo vas upozoriti – nije tako lako doći do brojke od milijun sljedbenika, a da bi se skupila takva vojska fanova potrebno je uložiti puno truda, vremena i vlastitog novca,

izvor: Index.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.