Evo koliko je vode dnevno dobro piti za lakše mršavljenje

Svaka dijeta i način mršavljenja podrazumijeva i ispijanje dovoljnih količina vode, a prema općoj računici, preporučeni dnevni unos vode su dvije litre, odnosno osam čaša vode. No želite li uvelike povećati svoje šanse za mršavljenje i uspjeh dijete te iz vode izvući maksimum, u obzir morate uzeti svoju tjelesnu težinu, odnosno kilograme i prema toj brojci odrediti koliko točno vode morate popiti.

 

Uspješnost dijete povećava se s unosom dovoljne količine vode, a koliko vode točno morate popiti, određuje vaša kilaža.

Evo koliko vode dnevno vaše tijelo treba da biste smršavjeli s obzirom na vašu tjelesnu težinu:

60 kilograma – 2 litre vode (5-6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

65 kilograma – 2,1 litra vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

70 kilograma – 2,3 litre vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

75 kilograma – 2,5 litara vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

80 kilograma – 2,6 litara vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

85 kilograma – 2,8 litara vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

90 kilograma – 3 litre vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

95 kilograma – 3,2 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

100 kilograma – 3,3 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

105 kilograma – 3,4 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

110 kilograma – 3,6 litara vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

115 i više kilograma – 3,7 litara vode (10-11 serviranja vode od 3,5 decilitra)

 

 

Savjeti :

1. Prije svakog obroka popijte dvije čaše vode od 2,5 decilitra. Jedete li triput dnevno, na taj način unijet ćete 1,5 litara vode.

2. Ujutro čim se probudite i navečer prije spavanja popijte dvije velike čaše vode i na taj način unijet ćete do 1 litru vode.

Savjet: Ako se zbog vode koju popijete prije spavanja budite noću jer morate mokriti, tu čašu vode popijte također ujutro.

Izvor: Zadovoljna.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.