Facebook dobio konkurenciju? Kineska društvena mreža osvaja svijet

ilustracija

Čini se kako se trenutni poredak među društvenim mrežama neće tako skoro promijeniti – usprkos sve većim problemima Facebook je i dalje nedodirljiv, broj korisnika Instagrama sve je veći, popularnost Snapchata je u padu, dok je važnost Twittera puno veća od samog broja njegovih korisnika.

Kako piše Zimo, u posljednje vrijeme sve je popularnija i društvena mreža, odnosno aplikacija za objavu videozapisa TikTok koja je do sada preuzeta više od 800 milijuna puta, ne računajući korisnike Androida u Kini. Brojne poznate osobe, brendovi i influenceri žele iskoristiti potencijal ove mreže pa su profile na njoj otvorili Jimmy Fallon, Tony Hawk i Jake Paul, a sve veći broj korisnika utjecao je i na povećanje prihoda koji su se u posljednjih godinu dana više nego utrostručili.

TikTok podsjeća na Vine koji je jedno vrijeme bio iznimno popularan, no nije uspio preživjeti na tržištu kojim je zavladao Instagram – na ovoj se mreži objavljuju kratki videozapisi koji se mogu uređivati, usporavati i ubrzavati, mogu im se dodati različiti filteri i slično, dok ih drugi korisnici mogu komentirati i lajkati pa čak i prenositi na druge platforme poput Instagrama i Twittera, prenosi Poslovni dnevnik.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.