Facebook uvodi promjenu koja se neće svakome svidjeti

Facebook je odlučio promijeniti način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.

Naime, kompanija je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog kućanstva, piše The Next Web.

Ideja iza ove odluke je ta da odnosi unutar članova jednog kućanstva pružaju korisne informacije prilikom kupovine određenog artikla.

Primjerice, obzirom da obitelji putuju zajedno, prikazivanje reklama o putovanjima može znatno utjecati na njihovu odluku za destinaciju. Osim toga, roditelji mogu vidjeti prijedloge za poklon djetetu za praznike ili rođendane, i slično.

Za oglašivače, Facebook i još ponekoga ovo su korisne informacije, no za one koji ne žele da kompanije poput Facebooka znaju toliko informacija o njima… Baš i ne.

Treba naglasiti da postoji mogućnost isključenja ove nove mogućnosti.

izvor:poslovni.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.