Kristina Kurtaj jedina je Šibenčanka koja radi na odjelu prodaje švedskog brenda ‘LELO’, specijaliziranog za intimne masažere i sve vrste igračaka za odrasle. Njezino tržište obuhvaća čak 12 zemalja istočne Europe, ali i Južnu Afriku. Nakon završetka fakulteta odlučila je naći posao koji u potpunosti odgovara njenom odvažnom karakteru, a zbog jedne ljubavi i poslovnog poziva koji se ne odbija, Kristina je završila u metropoli.
– ‘LELO’ ima urede diljem svijeta, a jedan se, na moju sreću, nalazi i u Zagrebu. Brend je unio promjene u svijet intimnih masažera i u potpunosti zaokrenuo filozofiju i razmišljanje o seksualnosti općenito – počinje ova uspješna Šibenčanka.
Poziv koji je primila prije odlaska u Zagreb zasigurno je zapečatio njezin današnji put. Naime, švedska firma otvarala je svoje urede u Zagrebu, a tražili su mlade ljude u svom marketinško-prodajnom timu za tržište istočne Europe. Ipak, sve je bilo obavijeno velom tajni i Kristina nije znala o kakvom se poslu radi.
– Otišla sam na razgovor, sve što mi je bilo predstavljeno strašno mi se svidjelo, no i dalje nisam znala što me očekuje. U drugom krugu razgovora kazali su mi čime se firma bavi. Dobila sam knjigu o deset godina rada tvrtke ‘LELO’ i skužila sam kako ću raditi za vodeći svjetski brend. LELO je Apple u svijetu intimnih masažera, to je ono što se uvijek ponosno spominje kroz svaku priču o samom brendu. Danas živim svoj brend i razvijam se skupa s njim – kaže.
Nakon što je dobila posao, shvatila je da će morati objasniti roditeljima što radi, jer je priča o igračkama za odrasle još uvijek tabu tema.
– Moram kazati kako brojni ljudi u Šibeniku percipiraju moj posao ovako – sjedim na kolodvoru u Zagrebu i prodajem intimne masažere u lokalnom sex shopu, čupave i roze boje. Čača je to prihvatija iz prve, a mater je neko vrijeme to ‘probavljala’. Posao mi je užasno zabavan, a kad završiš ekonomiju i radiš u prodaji, sasvim ti je svejedno prodaješ li ormare, police osiguranja ili intimne masažere. Radim s velikim distributerima, tako da ne sjedim na zagrebačkom kolodvoru na kasi, već imam svoj ured, marketinški tim, dizajnere, copy writere i putujem u sve ‘svoje’ zemlje na sastanke i pregovore – smije se Kristina.
Kad smo se već dotakle tržišta, zanimalo nas je kakva je Hrvatska.
– Moj najveći osobni uspjeh i zadovoljstvo radeći za ‘LELO’ na području lijepe naše bilo je lansiranje naših masažera u hrvatski Muller. To je bilo toliko teško, u pregovaračkom smislu, no uspjeli smo i u odabranim poslovnicama naše proizvode možete pronaći već preko godinu dana i moram reći, prodaje ide jako dobro. Hrvati su dakle prepoznali vrhunsku kvalitetu i dizajn čak i kad se radi o proizvodima ovakve vrste. Inače, naši proizvodi nalaze se u galeriji La Fayette, u Selfridgesu, pa čak i u trgovini Dolce & Gabbane kao dodatak njihovoj ponudi dizajnerskih poklona za oba spola– kaže.
Hrvati itekako kupuju igračke za odrasle, ali – u tajnosti.
– Naši ljudi proizvode kupuju tijekom cijele godine, ali najčešće putem internet trgovine. Najveći porast narudžbi imamo za vrijeme božićnih blagdana, Valentinova i naravno na Black Friday. Najviše se kupuje u paru, no sve je više žena koje igračke kupuju za sebe i kao poklon za prijateljice. Naravno, dostava je diskretna i nikad se ne morate brinuti hoće li dostavljač znati što je u paketu – priča kroz smijeh.
Ove godine ‘LELO’ će proslavit 15 godina rada, a osim promocija i popusta obilježavanje ovog velikog jubileja obavijen je velom tajne.
– Mogu reći da smo jubilej počeli slaviti lansiranjem kofera s naših 12 novih proizvoda za užitak. Lisice, maske i još mnogo toga nalazi se u koferu kao poklon za naše vjerne kupce – objašnjava.
LELO je svakako uveo velike promjene na tržište i s trona izbacio veliko ime kada je o kondomima riječ.
– Zanimljivo je da su LELO HEX kondomi u svakom smislu drugačiji i proizvedeni u našim tvornicama. 60 godina se ništa nije mjenjalo, a onda je LELO ponovno promijenio industriju. Zahvaljujući svojoj revolucionarnoj heksagonalnoj strukturi, LELO HEX je izdržljiv i tanak kondom koji ne umanjuje osjetljivost. Nakon niza godina, ovo je prva velika inovacija u svijetu kondoma. Mediji diljem svijeta s pravom tvrde da je ovo jedan od najvažnijih napredaka u industriji kondoma zadnjih desetljeća. Također, pobrali smo brojne nagrade, a jedna od njih je i ona za dizajn – pojašnjava Kristina, koja SONU, jedan od najprodavanijih proizvoda brenda naziva i svojom bebom jer je upravo ona proizvedena i lansirana za vrijeme njenog rada u firmi.
Šibenčanka živi svoj brend na maksimumu, a s ponosom govori kako su njihove igračke korištene za snimanje brojnih filmova, pa tako i najpoznatije erotske trilogije – ‘Fifty shades’.
– Život u Zagrebu je ubrzan, puno putujem, ne izlazim iz ureda prije 18 sati. No uvijek, barem jednom mjesečno moram se vratiti u svoj Šibenik. Nažalost, od ljubavi prema rodnom gradu se ne živi, no ništa mi ne pada teško, jer radim ono što volim. Za rad u prodaji je najvažnije da se rodiš s tim, a to su, na moju sreću, prepoznali Šveđani – zaključuje.