FOTO Intimni masažeri postali su posao iz snova Šibenčanke Kristine. Pročitajte njezinu zanimljivu priču

Kristina Kurtaj jedina je Šibenčanka koja radi na odjelu prodaje švedskog brenda ‘LELO’, specijaliziranog za intimne masažere i sve vrste igračaka za odrasle. Njezino tržište obuhvaća čak 12 zemalja istočne Europe, ali i Južnu Afriku. Nakon završetka fakulteta odlučila je naći posao koji u potpunosti odgovara njenom odvažnom karakteru, a zbog jedne ljubavi i poslovnog poziva koji se ne odbija, Kristina je završila u metropoli.

– ‘LELO’ ima urede diljem svijeta, a jedan se, na moju sreću, nalazi i u Zagrebu. Brend je unio promjene u svijet intimnih masažera i u potpunosti zaokrenuo filozofiju i razmišljanje o seksualnosti općenito – počinje ova uspješna Šibenčanka.

lelo

Poziv koji je primila prije odlaska u Zagreb zasigurno je zapečatio njezin današnji put. Naime, švedska firma otvarala je svoje urede u Zagrebu, a tražili su mlade ljude u svom marketinško-prodajnom timu za tržište istočne Europe. Ipak, sve je bilo obavijeno velom tajni i Kristina nije znala o kakvom se poslu radi.

– Otišla sam na razgovor, sve što mi je bilo predstavljeno strašno mi se svidjelo, no i dalje nisam znala što me očekuje. U drugom krugu razgovora kazali su mi čime se firma bavi. Dobila sam knjigu o deset godina rada tvrtke ‘LELO’ i skužila sam kako ću raditi za vodeći svjetski brend. LELO je Apple u svijetu intimnih masažera, to je ono što se uvijek ponosno spominje kroz svaku priču o samom brendu. Danas živim svoj brend i razvijam se skupa s njim – kaže.

kristina kurtaj LELO (1)

Nakon što je dobila posao, shvatila je da će morati objasniti roditeljima što radi, jer je priča o igračkama za odrasle još uvijek tabu tema.

– Moram kazati kako brojni ljudi u Šibeniku percipiraju moj posao ovako – sjedim na kolodvoru u Zagrebu i prodajem intimne masažere u lokalnom sex shopu, čupave i roze boje. Čača je to prihvatija iz prve, a mater je neko vrijeme to ‘probavljala’. Posao mi je užasno zabavan, a kad završiš ekonomiju i radiš u prodaji, sasvim ti je svejedno prodaješ li ormare, police osiguranja ili intimne masažere. Radim s velikim distributerima, tako da ne sjedim na zagrebačkom kolodvoru na kasi, već imam svoj ured, marketinški tim, dizajnere, copy writere i putujem u sve ‘svoje’ zemlje na sastanke i pregovore – smije se Kristina.

Kad smo se već dotakle tržišta, zanimalo nas je kakva je Hrvatska.

– Moj najveći osobni uspjeh i zadovoljstvo  radeći za ‘LELO’ na području lijepe naše bilo je lansiranje naših masažera u hrvatski Muller. To je bilo toliko teško, u pregovaračkom smislu, no uspjeli smo i u odabranim poslovnicama naše proizvode možete pronaći već preko godinu dana i moram reći, prodaje ide jako dobro. Hrvati su dakle prepoznali vrhunsku  kvalitetu i dizajn čak i kad se radi o proizvodima ovakve vrste. Inače, naši proizvodi nalaze se u galeriji La Fayette, u Selfridgesu, pa čak i u trgovini Dolce & Gabbane kao dodatak njihovoj ponudi dizajnerskih poklona za oba spola– kaže.

kristina kurtaj LELO (3)

Hrvati itekako kupuju igračke za odrasle, ali – u tajnosti.

– Naši ljudi proizvode kupuju tijekom cijele godine, ali najčešće putem internet trgovine. Najveći porast narudžbi imamo za vrijeme božićnih blagdana, Valentinova i naravno na Black Friday. Najviše se kupuje u paru, no sve je više žena koje igračke kupuju za sebe i kao poklon za prijateljice. Naravno, dostava je diskretna i nikad se ne morate brinuti hoće li dostavljač znati što je u paketu – priča kroz smijeh.

Ove godine ‘LELO’ će proslavit  15 godina rada, a osim promocija i popusta obilježavanje ovog velikog jubileja obavijen je velom tajne.

lelo 1

– Mogu reći da smo jubilej počeli slaviti lansiranjem kofera s naših 12 novih proizvoda za užitak. Lisice, maske i još mnogo toga nalazi se u koferu kao poklon za naše vjerne kupce – objašnjava.

LELO je svakako uveo velike promjene na tržište i s trona izbacio veliko ime kada je o kondomima riječ.

– Zanimljivo je da su LELO HEX kondomi u svakom smislu drugačiji i proizvedeni u našim tvornicama. 60 godina se ništa nije mjenjalo, a onda je LELO ponovno promijenio industriju. Zahvaljujući svojoj revolucionarnoj heksagonalnoj strukturi, LELO HEX je izdržljiv i tanak kondom koji ne umanjuje osjetljivost. Nakon niza godina, ovo je prva velika inovacija u svijetu kondoma. Mediji diljem svijeta s pravom tvrde da je ovo jedan od najvažnijih napredaka u industriji kondoma zadnjih desetljeća. Također, pobrali smo brojne nagrade, a jedna od njih je i ona za dizajn – pojašnjava Kristina, koja SONU, jedan od najprodavanijih proizvoda brenda naziva i svojom bebom jer je upravo ona proizvedena i lansirana za vrijeme njenog rada u firmi.

kristina kurtaj LELO (4)

Šibenčanka živi svoj brend na maksimumu, a s ponosom govori kako su njihove igračke korištene za snimanje brojnih filmova, pa tako i najpoznatije erotske trilogije – ‘Fifty shades’.

– Život u Zagrebu je ubrzan, puno putujem, ne izlazim iz ureda prije 18 sati. No uvijek, barem jednom mjesečno moram se vratiti u svoj Šibenik. Nažalost, od ljubavi prema rodnom gradu se ne živi, no ništa mi ne pada teško, jer radim ono što volim. Za rad u  prodaji je najvažnije da se rodiš s tim, a to su, na moju sreću, prepoznali Šveđani – zaključuje.

kristina kurtaj LELO (2)

 

 

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.