FOTO: POSLOVNA SURADNJA ULTRA EUROPE I BOROVA: Ultra Europe voli Startas

 

 

Hrvatski proizvođač obuće Borovo i najveći festival elektroničke glazbe u regiji, Ultra Europe, dogovorili su poslovnu suradnju, u sklopu koje predstavljaju novu, limited edition kolekciju tenisica Startas – Ultra Startas. Ovogodišnje izdanje festivala Ultra Europe počinje za manje od mjesec dana i očekuje se preko 200.000 domaćih i stranih posjetitelja – potencijalnih promotora tenisica Startas Ultra. Tako suradnja otvara mnoge poslovno – promotivne mogućnosti za oba partnera. Brend Ultre je prisutan na svjetskoj razini te će zasigurno značajno pripomoći jačanju brenda Borovo i Startas diljem svijeta. S druge strane, festival Ultra Europe  dobiva priliku posjetiteljima ponuditi jedinstvenu, iznimno laganu i prozračnu modno-sportsku platnenu tenisicu idealnu za kreiranje imidža koji preferiraju  mladi ljubitelji elektroničke glazbe koji idu ukorak s trendovima.

 

Festival Ultra Europe, najveći glazbeni događaj na ovim prostorima, uspostavio je  zanimljivu suradnju s vodećim domaćim proizvođačem obuće, tvrtkom Borovo iz Vukovara. Naime,  Borovo je pripremio  ekskluzivnu, limited edition kolekciju najdugovječnijeg brenda Startas za festival Ultra Europe. Kolekcija koju potpisuje Iva Ćurković u suradnji s kreativnim timom festivala uključuje 8 modela (4 ženska i 4 muška)  i bit će dostupna na festivalu Ultra Europe, u prodavaonicama Borova u Splitu (Krešimirova 2), Šibeniku, Zadru i Zagrebu (Preradovićeva 16) te kasnije na web shopu.

ultra startas ultra startas2 ultra startas4

 

Suradnja je rezultat nastojanja organizatora Ultra Europe da se u sve aspekte produkcije, kako organizacijske tako i promotivne, uključe domaći dobavljači i partneri.

 

Dunja Dragojević, uime organizatora naglašava kako nisu dvojili ni trenutka da u projekt unapređenja promotivnog aspekta uključe upravo Borovo. „Činjenica je da turistička ponuda, na koju se festival Ultra Europe izravno naslanja, Hrvatskoj otvara velike mogućnosti. No, naš je cilj pomoći svim razinama društva u Hrvatskoj, a znajući za povijest Borova, ali i ostale potrebe gospodarskog i socijalnog razvoja grada Vukovara i županije, rado smo ih odabrali kao partnera. Posebno nas veseli činjenica što je Borovo kroz proteklih nekoliko tjedana uspostavilo partnerske odnose s određenim događanjima i sportskim klubovima. Naša će uloga biti raširiti pisitnost Startasa na globalnoj razini kroz prisustvo Ultre diljem svijeta, odnosno kroz činjenicu da će velika većina kupaca ovog proizvoda biti posjetitelji Ultre Europe koji dolaze iz preko 130 zemalja svijeta.“

ultra startas3

 

Da će kolekcija Ultra Startas doprinijeti jedinstvenosti ponude ovogodišnjeg izdanja festivala potvrdila je i Jasmina Matiša, Direktorica Marketinga Borova:

„Želja nam je na takvim događanjima koji okupljaju mlade generacije kroz sam proizvod educirati o vrhunskoj hrvatskoj kvaliteti i unutar granica Hrvatske, ali i izvan granica Hrvatske s obzirom da posjetitelji festivala dolaze iz cijelog svijeta. Tenisice Ultra Startas moderan su i kvalitetan suvenir za koji smo sigurni da će svaki Ultra posjetitelj ponijeti s lijepim uspomenama iz Hrvatske.“ ,

ultra startas 6

ultra startas 5

ultra startas 1

Uzevši u obzir podatak da je Ultra prisutna na svjetskoj razini te da oko 95 posto posjetitelja festival dolazi iz više od 100 zemalja svijeta, jasna je izuzetna promotivna snaga i mogućnosti koje ovakva suradnja pruža. S druge strane, Ultra Europe ima mogućnost svojim posjetiteljima pružiti jedinstven i originalan proizvod koji je u skladu s modnim izričajem festivalske publike.

 

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.