Malo tko nije čuo za Sapunoteku, obrt koji je u Hrvatskoj ostvario veliki uspjeh i prije skoro dvije godine se proširio i van naših granice te svoj asortiman predstavio na talijanskom tržištu. Iza ovog brenda stoje Marija Plavčić i Ivan Milišić, mladi ljudi koji su prije nekoliko godina došli na ideju proizvodnje sapuna i u tome uspjeli.
Svoje proizvode većinom predstavljaju na sajmovima, a ostvarili su i suradnju s velikim brojem specijaliziranih trgovina u kojima se mogu naći njihovi proizvodi.
Dobar proizvod, zadovoljni klijenti i usmena predaja su najbolja reklama nekog proizvoda, no u današnje vrijeme veliku ulogu u tome imaju i blogeri koji na ‘blogerskom nebu’ Lijepe naše ima svakim danom sve više. Ljudi ih prate, vjeruju njihovim recenzijama i kupuju proizvode koje su pohvalili.
Sve više žena prije nego kupi neki kozmetički proizvod, najprije potraži recenziju na internetu. Osim recenzije, traže i savjete, a nedavna istraživanja su pokazala da više od 90 posto čitateljica vjeruje njihovim savjetima, a više od 60 posto i kupi određeni proizvod nakon što ga pohvale. Blogeri su postali zvijezde novog doba, s njima se možemo poistovjetiti lakše nego sa zvijezdama i danas ćemo prije vjerovati njihovoj reklami nekog proizvoda nego onoj Julie Roberts, primjerice.
Proizvodi šibenskog dvojca su se tako našli na listi brojnih hrvatskih i stranih beauty blogerica.
Marija Nikšić, ima koje stoji iza bloga Ormar i JA, za njih je saznala putem web-a i nabavila nekoliko proizvoda.
– Volim ove mirise koje ne znam jesu li za ‘pojest ću te’ ili ‘prefino mirišeš’ – napisala je Marija koja je već na prvu zadovoljna njihovim proizvodima.
Ovo je svakako dobra reklama za Sapunoteku jer već i vrapci na grani znaju da postoji horda onih koji će poletjet u obližnju prodavaonicu nakon što pročitaju neku dobru recenziju.
Sapunoteka je u zadnje vrijeme ‘podigla iz pepela’ i Internet stranicu zbog brojnih upita klijenata širom Hrvatske.
– U zadnje vrijemo smo malo intenzivnije krenuli s webom zbog brojnih upita, ali nije riječ o nekim velikim promjenama za nas. I dalje najviše idemo po sajmovima, a što se tiče Italije, to i dalje funkcionira dobro i mi smo zadovoljni – priča nam Marija Plavčić koja na pitanje imaju li neke nove planove za budućnost odgovara da je kod njih sve spontano.
Dobra ideja, puno truda i rada te spontanost su se pokazali kao odlična kombinacija koja je naišla na veliki broj kupaca i isto toliki broj pohvala.
foto:screenshot