Modni suvenir

FOTO Šibenčanka Patricia kupila je mašinu i krenula šivati, a jednim komadom odjeće oduševila je sve

Modni dizajn ljubav joj je od malih nogu, još u bilježnici iz informatike u osnovnoj školi je skicirala krojeve, no Patriciju Vukičević život je odveo u drugom smjeru. Završila je za upravnog referenta, no ljubav prema modi i šivanju nikad nije nestala. Prije četiri godine kupila je šivaću mašinu i krenula šivati.

– Iako sam po struci upravni referent, velika mi je želja završiti za modnog dizajnera. Avanturističkog sam duha, bavila sam se planinarenjem, vožnjom bicikle i motora, odlazila na trailove, no onda sam nekako naglo stala. Zatrudnjela sam i dobila višak vremena koje sam iskoristila za razmišljanje o crtanju, pravljenju krojeva, traženju tkanina i u konačnici šivanju. Kupila sam mašinu jer me smetalo što je sva odjeća po dućanima ista, prodaje se u previše primjeraka i htjela sam nešto drugačije. Što se tiče samog šivanja, tu sam u potpunosti samouka jer druge opcije, s obzirom na nedostatak adekvatnih tečajeva u Šibeniku i okolici, nije bilo – priča nam ova 28-godišnjakinja.

Prvo je počela šivati samo sebi, no uskoro je shvatila da se ljudima sviđa ‘njezin đir’ te je otvorila kućnu radinost ‘Inspire’ i počela šivati i za druge. Prvi komad koji je sašila ujedno joj je i najdraži.

– To je kimono koji sam toliko dugo tražila po dućanima i internetu da sam nakraju uzela stvari u svoje ruke. Dugi period ga nisam skidala sa sebe kad sam ga napokon sašila. Veliki izazov mi je bio i kaputić, dok su torbe uvijek nešto oko čega se znam pošteno pomučiti. Ali što se odjeće tiče, ako se napravi dobar kroj, nema ni previše komplikacija – objašnjava nam.

Patricia šije haljine, ‘hoodice’, majice i torbe, a u oko su nam upale i hlače s uzorkom šibenske katedrale.

– Kroz priču s prijateljicom koja nije rodom iz Šibenika, a veliki je zaljubljenik u grad, došla sam na ideju nekakvog ‘suvenira’ koji bi kupac rado odjenuo i nakon odlaska iz Šibenika i samim time predstavljao naš grad. Tako su nastale hlače, ljudi su s oduševljenjem prihvatili ideju te je čak bilo prijedloga za haljinice s istim ili sličnim motivom – priča nam Patricia.

Ljudi danas masovno kupuju odjeću u dućanima koja je pristupačna cijenama, ali generalno ‘copy paste’.

– Mislim da postoji dosta ljudi koji traže nešto posebno za sebe jer odjećom se izražavaju.  Što se tiče dizajniranja, bitno je istaknuti se u moru dizajnera i pronaći svoj krug ljudi koji vole taj stil – kaže nam za kraj.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.