Jolly kupio ‘zvijer’ od 2,3 milijuna eura: Ovako izgleda Mercedesova ‘Formula 1’

Mercedes je u utorak na salonu automobila u Frankfurtu predstavio svoj najmoćniji cestovni automobil u povijesti – AMG Project One. Čak 1000 KS snažan superautomobil s pogonom preuzetim iz Formule 1 kojem je performanse brusio i Lewis Hamilton postao je glavna medijska roba i prvoklasna senzacija u Frankfurtu.

Riječ je o tehnološkom dragulju rezerviranom za 275 sretnika, vrijednom 2,3 milijuna eura, i to bez davanja. Zato posebno intrigira da se među odabranima našao i Josip Stojanović – Jolly, šibenski hotelijer, zaljubljenik u skupocjene automobile i trgovac Mercedesovih automobila.

Još prije dva mjeseca, na svečanoj večeri organiziranoj za odabranu klijentelu, šibenski kolekcionar skupocjenih automobila već je sjedio za upravljačem Projecta One. Nakon što je u okolici Ženevskog jezera isprobao najmoćniji tehnološki arsenal kojim raspolaže Mercedesov novitet, Jolly ga je i kapario. Isporuku će čekati do dvije godine.

– Project One kupuje tvrtka Jolly Autoline, a ne ja osobno – jedino je što je za Jutarnji list bio voljan reći Josip Stojanović Jolly. Kakvo je ludilo izazvalo novo remek-djelo iz Stuttgarta najbolje svjedoči i podatak da su za njim poludjeli kolekcionari diljem svijeta, ali i u Hrvatskoj. U kuloarima se načulo i da je većinski vlasnik Nogometnog kluba Rijeka Gabriele Volpi bio spreman ‘podebljati’ Stojanovićevu kaparu od 500.000 eura i preuzeti vlasništvo nad Mercedesovim bolidom, no do toga naravno nije došlo. Razlog? Na listu najvažnijih Mercedesovih klijenata vrlo se teško ulazi, a još brže izlazi.

Mercedes Benz
Mercedes Benz

mercedes project one mercvedes project one

Servis svakih 5.000 kilometara

Project One pokreće jedinstveni plug-in hibridni sklop koji kombinira 1,6-litreni V6 turbo benzinac koji dolazi direktno iz Mercedes-AMG Petronas Formula 1 bolida s četiri elektromotora. Motor koji je smješten središnje iza leđa vozača i suvozača vrti se sve do 11.000 okretaja u minuti što je jedinstvena vrijednost među vozilima koja se mogu registrirati.

Električni su motori pritom smješteni na prednju osovinu dok je turbo punjač klasičan jednostruki, ali izrađen prema najnovijim tehnološkim dosezima jer je električni i u potpunosti anulira turbo rupu. Pogon je pritom izveden na sve kotače, a tu je i torque vectoring sustav pa bi vožnja u najboljem AMG modelu ikad doista mogla podsjećati na vožnju u bolidu F1…

Manji problem je činjenica da će šibenski poduzetnik nakon svakih 5000 prijeđenih kilometara morati na obavezan pregled u servis, piše Jutarnji list.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.