Koliko je vode dnevno dobro piti za lakše mršavljenje?

ilustracija

Svaka dijeta i način mršavljenja podrazumijeva i ispijanje dovoljnih količina vode, a prema općoj računici, preporučeni dnevni unos vode su dvije litre, odnosno osam čaša vode. No želite li uvelike povećati svoje šanse za mršavljenje i uspjeh dijete te iz vode izvući maksimum, u obzir morate uzeti svoju tjelesnu težinu, odnosno kilograme i prema toj brojci odrediti koliko točno vode morate popiti.

 

Uspješnost dijete povećava se s unosom dovoljne količine vode, a koliko vode točno morate popiti, određuje vaša kilaža.

Evo koliko vode dnevno vaše tijelo treba da biste smršavjeli s obzirom na vašu tjelesnu težinu:

60 kilograma – 2 litre vode (5-6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

65 kilograma – 2,1 litra vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

70 kilograma – 2,3 litre vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

75 kilograma – 2,5 litara vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

80 kilograma – 2,6 litara vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

85 kilograma – 2,8 litara vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

90 kilograma – 3 litre vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

95 kilograma – 3,2 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

100 kilograma – 3,3 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

105 kilograma – 3,4 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

110 kilograma – 3,6 litara vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

115 i više kilograma – 3,7 litara vode (10-11 serviranja vode od 3,5 decilitra)

1. Prije svakog obroka popijte dvije čaše vode od 2,5 decilitra. Jedete li triput dnevno, na taj način unijet ćete 1,5 litara vode, savjetuje portal Zadovoljna.

2. Ujutro čim se probudite i navečer prije spavanja popijte dvije velike čaše vode i na taj način unijet ćete do 1 litru vode.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.