Koliko točno trebamo hodati da bismo otopili salo oko struka i riješili se trbuha?

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hodanje je odličan način rekreacije, no želite li otopiti masne naslage trebali biste “ubaciti” u višu brzinu i regulirati prehranu. “Odgovarajuća prehrana pomoći će reducirati masnoće, a hodanje će definirati tijelo”, objašanjava osobni trener Steven Daniels.

On preporučuje svakodnevno hodanje u trajanju od najmanje sat vremena ili, ako vam je jednostavnije, dvije ture od po pola sata hodanja. Kada će se vidjeti rezultati ovisi o tome koliko imate kilograma i kojim intenzitetom hodate, piše portal Zadovoljna. Donosimo primjer o potrošnji kalorija, ovisno o intenzitetu hodanja, za ženu od 65 kilograma:

  •  Početnička razina hodanja – tempo je 3 do 4 kilometara na sat (relativno sporo hodanje pri kojem možete neometano govoriti), a potrošit će u sat vremena 200 kalorija.
  • Srednje jaka razina hodanja – tempo je pet kilometara na sat (žustro hodanje), a potrošit će za sat vremena 250 do 300 kalorija.
  • Hodanje jakog intenziteta – tempo je sedam kilometara na sat (vrlo brzo hodanje). U 60 minuta potrošit će najmanje 350 kalorija.

Pola kilograma masti jednako je 3.500 kalorija, što ugrubo znači da će žena od 65 kilograma početi mršavjeti nakon dva tjedna svakodnevnog, brzog hodanja u trajanju od sat vremena. Ako bi htjela ubrzati proces mršavljenja, trebala bi promijeniti prehranu i stvoriti kalorijski deficit.

Želimo li dodatno pojačati trening hodanja, Daniels preporučuje uvođenje vježbi snage, osobito jačanja trupa.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.