Koliko točno trebamo hodati da bismo otopili salo oko struka i riješili se trbuha?

Hodanje je odličan način rekreacije, no želite li otopiti masne naslage trebali biste “ubaciti” u višu brzinu i regulirati prehranu. “Odgovarajuća prehrana pomoći će reducirati masnoće, a hodanje će definirati tijelo”, objašanjava osobni trener Steven Daniels.

On preporučuje svakodnevno hodanje u trajanju od najmanje sat vremena ili, ako vam je jednostavnije, dvije ture od po pola sata hodanja. Kada će se vidjeti rezultati ovisi o tome koliko imate kilograma i kojim intenzitetom hodate, piše portal Zadovoljna. Donosimo primjer o potrošnji kalorija, ovisno o intenzitetu hodanja, za ženu od 65 kilograma:

  •  Početnička razina hodanja – tempo je 3 do 4 kilometara na sat (relativno sporo hodanje pri kojem možete neometano govoriti), a potrošit će u sat vremena 200 kalorija.
  • Srednje jaka razina hodanja – tempo je pet kilometara na sat (žustro hodanje), a potrošit će za sat vremena 250 do 300 kalorija.
  • Hodanje jakog intenziteta – tempo je sedam kilometara na sat (vrlo brzo hodanje). U 60 minuta potrošit će najmanje 350 kalorija.

Pola kilograma masti jednako je 3.500 kalorija, što ugrubo znači da će žena od 65 kilograma početi mršavjeti nakon dva tjedna svakodnevnog, brzog hodanja u trajanju od sat vremena. Ako bi htjela ubrzati proces mršavljenja, trebala bi promijeniti prehranu i stvoriti kalorijski deficit.

Želimo li dodatno pojačati trening hodanja, Daniels preporučuje uvođenje vježbi snage, osobito jačanja trupa.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.