Ljupki brend koji je osvojio Šibenčanke: ‘Lovely Bags nastale su prije sedam godina, željela sam nešto posebno u svom ormaru’

Brojne dame diljem Hrvatske na prvi su se pogled zaljubile u brend ‘Lovely Bags’. Divne torbice koje su u korak sa trendovima i godišnjim dobima svoju su priču počele 2011. godine, kada je Marija Perić odlučila raditi nešto kreativno – čista suprotnost računovodstvenom poslu kojim se bavila.

– Moja Lovely priča krenula je prije sedam godina, a s obzirom da su mi omiljeni modni dodaci oduvijek bile torbice i cipele, prve torbe koje sam izradila bile su za moje osobne potrebe. Željela sam imati nešto posebno i originalno u svom ormaru. Kada su ta moja prva dizajnerska ostvarenja naišla na brojne komplimente poznanica te pitanja mogu li ih kupiti, sve je upućivalo na ishod koji se i dogodio – napravila sam svoju prvu malu kolekciju i prezentirala ju na društvenim mrežama. Reakcije su bile puno brojnije, bolje, pozitivnije nego li sam se nadala… torbice su se munjevito rasprodale, rokovnik je bio prepun narudžbi koje su tek čekale izradu. Našla sam šnajderice koje će raditi za mene, ideje za nove torbice samo su mi sijevale jedna za drugom i tako je zapravo sve počelo – počinje priču Marija.

lovely bags (2)

Kako se Marijin posao razvio iz hobija, postojale su i neke zapreke, no ništa ju nije obeshrabrilo.

– Jasno da je bilo zapreka, bilo je potrebno naći adekvatne i kvalificirane djelatnike, financijski je teško ući u posao koji zahtjeva puno stavki za rad, od strojeva do materijala za izradu. Prvih nekoliko godina i dalje sam paralelno s dizajniranjem torbica, nabavkama materijala i odgovaranjem na silne poruke i mailove, radila u računovodstvu gdje sam sebi osiguravala plaću, a sav profit od torbica išao je u daljnje ulaganje u posao. Kad je firma stala na noge, u potpunosti sam se pozdravila s računovodstvom. Moja obitelj je svakako moja najveća podrška, kako inače, tako i u poslu. Od samih početaka mog osamostaljivanja u poslu imali su puno strpljenja, razumijevanja i motivacije za mene –pojašnjava.

lovely bags (4)

Društvene mreže kontinuirano bombardiraju s brojnim proizvodima i oglasima, pa se jako teško istaknuti u moru modnih dodataka. No Mariji to nije bio ni najmanji problem.

– Kad sam se odlučila posvetititi ovom ‘hobiju’ u regiji nije bilo ručno rađenih torbica, pa sam zbog toga napravila ogroman ‘boom’ na tržištu.  Postojale su torbice ‘iz dućana’, ali ručno rađene torbice nisu bile zastupljene kao danas. Smatram da je jako važno biti prvi ili barem, među prvima. Imati vjerne kupce i vojsku pratitelja na društvenim mrežama je neopisiv osjećaj, ne mogu vam opisati sreću u mom srcu kad dobijemo stotine poruka naših zadovoljnih klijentica, moje klijentice su moja najveća snaga i inspiracija da idem naprijed i da budem što bolja – govori Marija.

lovely bags (8)

Iako još uvijek veliki broj kupaca svoje omiljene Lovelyce nabavlja preko društvenih mreža, Marija je zbog velikog interesa odlučila svojim klijenticama ponuditi pravi doživljaj kupovine.

– I sama sam ‘old school’, obožavam šopingirati po dućanima, pa sam to željela priuštiti i svojim klijenticama. Lovelyce su na policama brojnih trgovina diljem regije, a u cure ih u Šibeniku mogu naći u Gallery shopu. Mogu kazati kako su mi moje klijentice postale prijateljice, jer veže nas velika ljubav prema tim ljupkim torbicama – smije se.

Kako i ne bi postale prijateljice, kada Marija pozorno osluškuje njihove želje.

– One me usmjeravaju i na taj način znam čemu da posvetim pozornost, mada je pravilo da u jesen i zimu idu srednje i veće torbice, ali zato na ljeto svi žele malu  šarenu torbicu. Svaka kolekcija je napredak od prethodne, a kamoli od prve kolekcije. Moj tim i ja rastemo s našim brendom, svaka nova kolekcija je i napredak i naša pobjeda.

lovely bags (9)

Jedna od lijepih gesti ove kreativne mlade poduzetnice je i kontinuirano nagrađivanje vjernih kupaca, pa na društvenim mrežama često možete sudjelovati u nagradnim igrama, u kojima možete osvojiti neku od brojnih torbica.

– Volimo nagradne igre baš iz razloga što nagrađujemo naše klijentice, dužni smo im vratiti ljubav na neki način, međutim ne nagrađujemo ih samo nagradnim igrama , nego i popustima i poklonima na našim prodajnim mjestima – pojašnjava.

lovely bags (1)

Marija inspiraciju za nove modele pronalazi u putovanjima, za koje naglašava kako su joj velika strast.

– Ja zapravo svoje putopise pišem kroz torbice – kaže Marija koja kaže kako nikad ne planira previše unaprijed, već radi kolekciju za kolekcijom. ‘Spremno koračam naprijed’ – zaključuje Marija.

lovely bags (6)

lovely bags (3) lovely bags (5) lovely bags (10) lovely bags (11)

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.