Messenger uvodi novost koja se mnogima neće svidjeti

Facebook u svojoj aplikaciji za chatanje Messenger testira video-reklame koje se automatski pokreću, javlja Recode.

Stefanos Loukakos, koji vodi marketing na Messengeru, rekao je da su reklame krenule u ponedjeljak.

Messenger je počeo prodavati reklame unutar aplikacije još prije 18 mjeseci, no bila je riječ o statičnim oglasima, a ne videu kao sada. Kako su iz samog Facebooka rekli da im ponestaje mjesta za reklame unutar Facebooka, proširuju se na nove platforme poput Messengera i oglasnika Marketplace, piše poslovni dnevnik.

Loukakos kaže kako je svjestan opasnosti da se korisnicima Messengera baš i ne bude sviđalo da gledaju reklame uz svoje privatne poruke. Tvrtka će nadzirati ponašanje korisnika kako bi utvrdili odbijaju li ih reklame, dodao je.

– Korisničko iskustvo nam je prioritet, tako da ne znamo još hoće li reklame funkcionirati. Međutim, dosadašnji znakovi, kada smo testirali osnovne reklame, nisu pokazali nikakve promjene u načinu na koji ljudi koriste platformu ili broju poslanih poruka. Video bi mogao biti malo drugačiji, ali mislimo da neće – rekao je Loukakos.

Iz Facebooka su također za BGR rekli kako će ove reklame uvoditi postupno i pažljivo te da će korisnici zadržati kontrolu.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.