Moje krpice – virtualni ormar koji nudi od igle do lokomotive

On line ormar na kojem možete mijenjati, prodavati ili kupovati odjeću po niskim cijenama – to su Moje krpice. Začetnice ove ideje su dvije studentice, Nika i Iva Horvat,  koje su odlučile obrisati prašinu sa svojih plesnih cipelica i proslijediti ih dalje. Online trgovina mojekrpice.hr je zamišljena kao veliki virtualni ormar sa selektiranim ladicama na odjeću, obuću , modne dodatke i kozmetiku, a mnogi će se složiti i pregledniji ormar od njihovog vlastitog u kući.

moje krpice

STO TISUĆA ‘SLJEDBENIKA’

Portal svakim danom ima sve više korisnica, a njihova Facebook stranica broji sto tisuća ljudi što je svakako impozantna brojka. Osim mogućnosti kupovine, odnosno prodaje, portal je zamišljen i kao mjesto gdje do nekog komada možete doći za nula kuna na principu zamjene. Moderni rječnik ima i riječ za to – swishing – zamjena obuće ili odjeće sa prijateljicama ili poznanicama, u ovom slučaju s drugim korisnicama portala Moje krpice. Princip na kojem krpice funkcioniraju je otvaranje profila sa svojim ‘ormarom’ , fotografiranje predmeta koji nudite uz cijenu, a zgodna je stvar što portal nudi i opciju ostavljanja feedbacka pa tako možete znati koliko je osoba s kojem surađujete pouzdana te možete li očekivati ‘mačka u vreći’.

MINUS I PLUS

Ova stranica ima svoje prednosti i mane, kao većina stvari u životu, a na Vama je da odvagnete imate li dovoljno strpljenja, vremena i živaca.

Krpice broje veliki broj članova svakakvih profila, cjenkanje ide na višu razinu od one i na Hreliću, a prijetnje su sastavni dio tog profila. Zabilježen je veliki broj prevara budući da ova stranica funkcionira na principu povjerenje – kupac prvo uplati , a kupljeni predmet se tek po vidljivoj uplati šalje – ili ne. Vremena treba dosta, ponekad komunikacija traje i tjednima dok se napokon ne dogovorite sa osobom, a pitanja koje potencijalni kupci pitaju nekoga će dovesti do toga da posjeti liječnika tražeći tablete za smirenje.

-Moj doživljaj krpica bi bio: bahate i bezobrazne žene koje bi kupile dizajnersku robu za sto kuna i onda još traže osobnu dostavu na kućni prag u 5.43 – Sanjino je ‘krpičarsko’ iskustvo . Sanja je doživjela da joj je, dok je živjela u Zagrebu, jedna cura u sedam ujutro poslala poruku da se nađu za deset minuta.

ŠIBENSKO ISKUSTVO

-Opis oglasa je išao: prodajem ženske crne čizme iznad koljena, visina ta i ta, veličina ta i ta, nošene toliko i toliko puta, uz cijenu koja je bila 60 kuna, što smatram da nije puno, ali naravno, jasno je da je danas ljudima svaka kuna bitna. Naravno, oglas je bio popraćen fotografijama gore spomenutih čizama iz svih kutova, uključujući i žablju i ptičju perspektivu. Neka žena mi se javila i prvih nekoliko pitanja je bilo logičnih, nakon toga je slijedilo pitanje da li su te čizme za osobu od 40 plus godina. Draga gospođo, imate fotografije, ja ne mogu ocijeniti kakve Vi čizme smatrate prikladnima za svoju dob. U manje od 12 sati sam dobila dvadesetak poruka u kojima me doslovno tjerala da idem kući sa ručka da joj izmjerim visinu pete. Nakraju je zaključila da će za njih dati 40 kuna i da će to ići primopredajom gdje će šesti rođak od njezine jetrve doći po te čizme. Nakon toliko maltretiranja, od prodaje sam odustala i nisam htjela dati čizme po toj cijeni. Gospođa mi se opet javila nakon tri mjeseca sa istim pitanjima. Ovo je , rekla bih, jedan izniman slučaj jer u svoje dvije godine, koliko sam korisnica ove stranice ,imala sam većinom ugodna iskustva. Naravno, bilo je tu i osoba s kojima bih se našla, pokazala proizvod , ona bi ga ispipala sa svih strana i uzela, a onda se nakon tjedan dana sjetila da ipak neće i htjela povrat novca. Nisam prodavaonica robe gdje osoba može doći nakon izvjesnog vremena i uz predočenje računa tražiti zamjenu. Ovu stranicu vidim kao dobro mjesto za riješiti se viška stvari, pronaći nešto povoljno i to uglavnom mislim na neke kozmetičke proizvode ili modne dodatke jer kod odjeće uvijek postoji rizik da kupljeno neće odgovarati – ispričala nam je Šibenčanka Marija.

OSNOVNI MOTO STRANICE

Naravno, krpice imaju dosta prednosti: za male novce možete pronaći nešto što Vam se sviđa, neki zadnji krik mode jer za nekoliko stotina kuna Vam se možda ne kupuje šešir u obliku jazavca sa swarovski kristalima koji ćete staviti jednom, nekoliko mililitara skupocjene tekućine zvane parfem koji će dobro doći kao proba. Ono što jednome ne odgovara, drugome predstavlja blago i to bi bio osnovni moto ovo stranice.

haljina

Stranica nudi još jednu stvar – forum, mjesto gdje možete razmijeniti iskustva, dobiti savjet ili upozoriti ljude na neku korisnicu koja se nije pokazala u dobrom svjetlu.

Svečane haljine hrvatskih dizajnera ili pak reciklirane svečane haljine koje su zapele u osamdesetim godinama neke kafane u Njemačkoj, vjenčanice, visoko brendirana kozmetika ili pak proizvodi kućne radinosti – krpice su mjesto gdje to sve možete pronaći. Tu i tamo zaluta i neki prehrambeni proizvod ili pak kad tražite haljinu leopard uzorka, korisnica nudi autentičnu zebra haljinu, ali sve je to čar ovog načina kupovanja.

 

VIRTUALNI SECOND HAND

Vremena su takva da ljudi gledaju svaku kunu i cjenkanje je normalna pojava, dvadeset kuna je nekome ručak i večera, a kupovina majice predstavlja luksuz za koji doslovno otkida od usta. Kupovina po second hand dućanima, što je nekoć bilo rezervirano za ljude probranog modnog izričaja, danas je jedina mogućnost da se kupi neki komad robe. Krpice su virtualni second hand dućan gdje je uz pregršt dobrih iskustava, moguće doživjeti i ona ne tako ugodna.

haljine1

-Moje iskustvo je dosada bilo više nego pozitivno, a kako sam na krpicama već neko vrijeme, sa nekim korisnicama sam i razvila neku vrstu prijateljstva. Dogodi se da , kao što ljudi imaju omiljenu robnu marku, tako i ovdje imaju omiljene korisnice gdje kod iste osobe kupuju često. Svim svojim prijateljicama sam rekla za krpice jer smatram to odličnim mjesto za ‘generalno čišćenje’ i usput malo zarade – Petrina je priča.

foto:ilustracija

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.