Namirnice koje možete jesti i nećete se udebljati

ilustracija
Jedan od najčešćih savjeta koji možeš čuti je da pojedeš onoliko hrane koliko ti je potrebno da se osjećaš sitom. Međutim, sve namirnice nisu iste i jednako ne uzrokuju osjećaj sitosti.

Primjerice, da bi se osjećala sitom, trebala bi pojesti količinu pilećih prsa koja odgovara unosu od 200 kcal, dok bi za isti učinak trebala pojesti količinu čokoladne torte energetske vrijednosti 500 kcal. Dakle, neke namirnice jednostavno bolje i brže zadovoljavaju osjećaj gladi. Takve namirnice imaju nekoliko karakteristika:

  • veliki volumen – istraživanja su pokazala da volumen pojedene hrane ima značajan utjecaj na osjećaj sitosti;
  • visok udio proteina – proteini uzrokuju bolji osjećaj sitosti u odnosu na ugljikohidrate i masti;
  • visok udio vlakana – vlakna su voluminozna, usporavaju prolazak hrane kroz probavni sustav i pomažu da se osjećaš sitom dulje vrijeme;
  • niska energetska gustoća – to znači da, u odnosu na svoju masu, namirnica ima vrlo malo kalorija.

 

U nastavku ti donosimo listu namirnica i jela koje slobodno možeš jesti bez grižnje savjesti jer će te brzo zasititi.

  • Kuhani krumpir
  • Jaja
  • Zobena kaša
  • Variva
  • Mahunarke
  • Jabuke
  • Agrumi
  • Riba
  • Nemasno meso
  • Posni sir
  • Povrće
  • Kokice

izvor:zdrava krava

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.