Šibenčani, budite u formi s power yogom

Pozitivan utjecaj joge na naše zdravlje dobro je poznat, a kao najvažniji se ističe uklanjanje stresa kojem smo u vremenu u kojem živimo svakodnevno izloženi. Brzi način života, obaveze i manjak vremena ostavljaju posljedice na naše zdravlje, fizičko i psihičko, i joga je idealna vježba koja nas oslobađa nakupljenog stresa. Osim toga, djeluje pogodno na detoksikaciju organizma (na valovima udaha tijelo se opskrbljuje životnom energijom pranom, a na valovima izdaha odbacujemo sve ono što našem tijelu nije potrebno), popravlja naše držanje, jača i izdužuje kralježnicu i mišiće, otvara prsni koš i kukove, pri čemu se oslobađaju i emocije, jača srce i povećava kapacitet pluća, snižava krvni tlak, ublažava tegobe sa štitnjačom, povećava snagu cijelog tijela, ublažava tegobe ishijasa, stimulira rad unutarnjih organa, ublažava probavne tegobe i nesanicu, smanjuje glavobolje, ublažava tegobe menopauze i mjesečnice…

Vještine ashtanga i vinyasa flow joge

Ashtanga joga je drevni sustav jogijskih vježbi koje imaju snažan detoksikacijski učinak na organizam. Sat započinje Pozdravima Suncu A i B, kojima se tijelo zagrijava, a zatim slijedi niz stojećih asana, balansa, sjedećih asana, twistova i inverzija, te završava shavasanom, ležećim položajem u kojem se tijelo potpuno umiruje kako bi apsorbiralo sve dobrobiti vježbanja.

U ashtanga jogi važno je koristiti tzv. ujjayi dah (pobjednički dah), koji zagrijava tijelo i pri čemu su udah i izdah jednako dugi. Svaki je dah popraćen pokretom, a to povezivanje daha s pokretom u ashtanga jogi naziva se vinyasa. Pri udahu se tijelo otvara, a pri izdahu zatvara. Uz ujjayi dah, koriste se i tzv. bandhe (pokreti mišića kojima se energija u tijelu zapečaćuje) te drishti (pogled je usmjeren u jednu točku kako bi se umirio um).

Vinyasa flow donosi malo slobodniji redoslijed izvođenja asana, bazira se na elementima vode i zraka, za razliku od ashtange, koja potiče unutarnju vatru i koja nas uzemljuje. Vinyasa je stil prilagođen našem zapadnjačkom društvu.

yoga

Besplatan sat „power joge“

Snježana Horvat, voditeljica satova joge koji će se održavati u Kongresnoj dvorani Tehničke škole u Šibeniku, upoznat će Šibenčane s modificiranom ashtangom, popularno zvanom power joga.

Riječ je o stilu joge koji je prilagođen zapadnjacima i sam redoslijed izvođenja nije strog iako je ipak riječ o relativno zahtjevnom tipu joge suprotnom  od uvriježenog mišljenja da se na satu joge samo odmara.

Prvi besplatan sat u trajanju od 75 minuta održat će se 4. veljače s početkom u 17.30 sati, a dalje će satovi biti organizirani u dogovoru s polaznicima. Potrebno je samo malo dobre volje i prostirka i svi su dobrodošli bez obzira na dob i zdravstveno stanje. Satovi su prilagođeni svim polaznicima, a prije sata  voditeljica nudi i konzultacije za osobe koje imaju bilo kakvih zdravstvenih problema. Za prijave na satove joge i dodatne informacije obratite se na broj telefona 091/1643-248 ili na e-mail snjeza.horvat@yahoo.com

Osnivanje udruge u skoroj budućnosti

„Udruga koju planiram osnovati bavit će se organiziranjem satova joge, pružanja podrške polaznicima koji imaju zdravstvenih ili nekih drugih problema, cilj joj je unapređenje zdravlja i podizanje razine svijesti te uvođenje pozitivnih promjena u život. U planu su također radionice vezane uz jogu, vježbe disanja (pranayama) i slično,“ kaže Snježana.

Izdvojite malo vremena i izaberite za sebe jogu jer time birate zdravije tijelo i smireniji um, sve ono što nam je potrebno u današnje vrijeme.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.