Posao iz snova

Šibenčanka na čelu marketinga vodeće optike u Hrvatskoj: ‘Uvijek sam imala lagani poremećaj kupnje sunčanih naočala’

Kristina Kurtaj, Šibenčanka sa zagrebačkom adresom, radi svoj posao iz snova. Naime, nakon što je radila za jednu multinacionalnu švedsku tvrtku, Ghetaldus optika 2018. godine dala joj je ponudu koja se ne odbija.

– Počela sam raditi kao projekt menadžer, a moj prvi projekt s kojim je startala moja karijera u optici bio je lansiranje online kanala, odnosno webshop Ghetaldus optike. Na tom sam radnom mjestu provela nešto više od godine dana, a nakon što se projekt pokazao iznimno uspješnim, ponudili su mi i funkciju direktora marketinga koja sam, naravno, prihvatila. Uz to, radim i kao strogi kontrolor webshopa i online prodaje – smije se Kristina.

Ponos ne skriva, jer kako kaže, Ghetaldus je već dugo lider u optičkoj industriji, a imaju najveću maloprodajnu mrežu.

– Ne mogu kazati koliko sam ponosna što sam dio cijele te priče, što su prepoznate moje sposobnosti. Upravo su mi s ponudom funkcije direktora marketinga dali veliko povjerenje. Zadužena sam za cjelokupnu strategiju i kreativni izričaj brenda, osmišljavam sve kampanje i podrška sam prodaji u aktivnostima kroz godinu. Kad sam došla na poziciju, promijenila sam i kreativnu agenciju te napravila osvježenje Ghetaldusa – govori.

Kako kaže, i prije nego što je počela raditi za Ghetaldus, obožavala je kupovati sunčane naočale, a veseli je što prvi u Hrvatskoj dobiju nove modele.

– Moram reći da sam uvijek imala lagani poremećaj kupnje sunčanih naočala, tako da svi koji me poznaju, znaju da mi je ovo posao iz snova. Najskuplje sunčane naočale kupila mi je mama i to kao nagradu za odličan uspjeh u prvom razredu srednje škole. Marka je bila Tom Ford i vjerovali ili ne, još ih uvijek imam. Prvi mjesec novog posla iskoristila sam za pregled vida, jer sam silno željela da mi jave da imam dioptriju tako da imam izgovor i za dioptrijske okvire. Od tog nije bilo ništa, ali naočale sa zaštitom za rad na računalu već su odavno bile na nosu. Hoću reći, dioptrija bi mi samo bila izgovor za još jedan par – smije se.

Glavni fokus sad joj je suradnja s hrvatskim dizajnerima nove generacije – KLISAB.

– Ulaskom u novu godinu Ghetaldus je predstavio suradnju s modnim brandom KLISAB iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić. Modni dizajneri nove generacije već su dobro poznati hrvatskoj modnoj sceni, a njihove kreacije možemo opisati kao pomaknutu suvremenost. Upravo ta nova vrsta suvremenosti bila je ključna za suradnju dva brenda, te modelima sunčanih i optičkih naočala donijela sasvim novi karakter prožet jednostavnom paletom tonova boja. Cijelu kolekciju mogu opisati kao neutralni spoj okvira naočala koji odišu retro energijom 21. stoljeća. Kampanja je snimana na Paklenici i konotira jedinstvo hrvatske prirodne baštine i suvremenog kulturnog identiteta kojeg je ova suradnja nedvojbeno dio – pojašnjava.

Ljubiteljica naočala u potpunosti uživa u novoj kolekciji, a naglašava kako su ovom suradnjom htjeli ponuditi autentični hrvatski dizajn i vrhunsku kvalitetu.

– S ovom suradnjom htjeli smo novoj generaciji kupaca, ali i onima koji su nam generacijama vjerni, ponuditi kvalitetan i atraktivan proizvod autentičnog hrvatskog dizajna i vrhunske kvalitete, ali i pružiti primjer prave podrške razvoju domaće kreativne scene kroz model suradnje koja je na zadovoljstvo svim uključenim stranama. Iznimno sam ponosna na kolekciju koju smo zajedno stvorili i osobno uživam nositi KLISAB za Ghetaldus modele – zaključuje Kristina.

Inače, Kristina je bila zadužena i za event na kojem su hrvatski estradnjaci imali priliku prvi vidjeti KLISAB kolekciju, a to je napravila uz pomoć Nikole Bebana, čiju su korijeni sa Zlarina. Stoga ni ne čudi da je jedna od odabranih poslovnica u kojoj možete kupiti KLISAB za Ghetaldus upravo u šibenskom Dalmareu.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.