Što ih više kuhate to su zdravije! Saznajte koje su to dvije vrste povrća

Kuhanjem ovog povrća, ne samo da se ne gube plemenita svojstva, već se ona utrostručuju.

Termičkim obrađivanjem povrća kod većine se gube korisna svojstva, ali ne i kod mrkve i rajčice. Nutricionisti su utvrdili kako mrkva kuhanjem, ne samo da ne gubi korisne sastojke, već i povećava količinu beta karotena i folne kiseline za trećinu.

Beta karoten je sastojak koji štiti od slobodnih radikala koji uništavaju imunološki sustav i uzrokuju degenerativne bolesti, rak i bolesti srca. Istraživanjem je utvrđeno da se kuhanjem mrkve povećavaju i poboljšavaju antioksidanska svostva i njihova funkcija da apsorbiraju.

Situacija kod rajčice je ista, kažu znanstvenici sa Sveučilišta Cornell. Kuhanjem rajčice povećava se razina lycopena koji uništava slobodne radikale kisika čak 10 puta brže od, na primjer Vitamina E. Ako kuhate rajčice 30 minuta, razina lycopena povećat će se za 165 posto. Na ovaj način rajčica postaje vaš saveznik u borbi protiv degenerativnih bolesti, oštećenja stanica, raka i drugih teških oboljenja.

Dakle, sljedeći put kad u lonac stavite mrkvu ili rajčicu, ne bojte se, činite nešto zdravo za vaš organizam.

izvor:dnevno.hr

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.