Novim logotipom pohvalili su se ovih dana iz Dalmacijavina, a vjerojatno nema Šibenčanina koji u njemu neće odmah uočiti galeba, nalik onome koji je desetljećima krasio logo Tvornice lakih metala u Šibeniku, a i danas stoji pred ulazom u TLM.
Za šibenski TLM galeb je uz lokacijsku simboliku nosio i onu drugu lakoće letenja koja je ponovno proizišla iz naziva tvornice i glavnog proizvoda iz kategorije ‘lakih metala’. Ne treba zaboraviti ni logotip ‘Galeba’ iz Omiša u kojem je jasna poveznica.
Zašto su kvasina, vino i ‘Pipi’ dobili galeba pojašnjava autor.
– Cilj koji smo si postavili bio je uvesti poznate dalmatinske specifičnosti kako u vizualnu pojavnost tako i u sadržaj budućeg pozicioniranja Dalmacijavina, uz ipak potrebno zadržavanje osnovne prepoznatljivosti. A taj ‘dalmatinski način življenja’ najbolje se osjeća u sloganu ‘Pomalo’ i vidi u stiliziranim galebovima u novom znaku Dalmacijavina, istaknuo je Damir Ciglar, direktor Imago reklamne agencije, koja je osmislila novi vizualni identitet Dalmacijavina.