Umjesto izležavanja na plaži, Šibenčanke biraju utege: ‘Moramo raditi ujutro i navečer jer žene hoće vježbati’

U životu postoje odluke koje je teško donijeti, koje su nam na pameti svaki dan, ali ništa ne poduzimamo. Ne, ovaj put nije riječ o poslu, ljubavi ili selidbi u Irsku, riječ je o vježbanju. Koliko ljudi znate koji su rekli da u ponedjeljak kreće vježbati, a da je taj ponedjeljak stvarno došao u periodu kraćem od tri mjeseca? Vjerojatno nije impozantna brojka jer nema teže stvari nego pokrenuti se. Uvijek izmišljamo izlike, smeta nam kiša, smeta nam sunce, a ne valja ni hodati po vani kad puše. Čuvaj se promaje jer nema gore smrtnog neprijatelja u Dalmaciji, zar ne? No, kad smo jednom i krenuli na vježbanje jedino bitno je dovesti se u formu do ljeta kako bi izgledali solidno na fotografijama za Instagram i uvukli se u kratke hlačice.

zonja7

Kao što su nam vlasnici teretana ili voditelji grupnih treninga u Šibeniku u više navrata potvrdili, najveća navala vježbača punih elena je nakon zimskih praznika, a onda postepeno s prvim danima ljeta sve ih je manje i manje.

Upravo je i to razlog zašto je godinama bila praksa da preko ljeta nema grupnih treninga. Čemu trening kad nema polaznika, jasno.

No, čini se da u Šibeniku to pravilo više ne vrijedi.  Dok živa u termometru opako koketira s brojkom 40, fitness studio u Njivicama mora raditi ujutro i navečer jer žene hoće vježbati.

zonja

– Zainteresiranost je stvarno velika, imamo grupe ujutro i navečer i mojim ženama ratnicama ne smeta visoka temperatura. Naravno, vježbanje ljeti je ipak nešto drugačije nego kroz ostatak godine, na 40 stupnjeva treninzi su dozirani kako tijelo ne bi doživjelo šok. Koliko god je među ljudima godinama bila ustaljena praksa da ne vježbaju ljeti, važno je napomenuti koliko je vježbanje tada bitno. Zimi se radi masa, a ljeti definicija mišića. Uz dovoljno tekućine, lagane hrane i pravilnog unosa proteina i ugljikohidrata, ljeti se može trenirati jednako dobro kao i zimi. Najvažnije je održati kondiciju kondiciju tijekom cijele godine, objašnjava nam Ivana Žonja, kineziologinja i licencirana voditeljica grupnih treninga čiji je studio jedan od onih u Šibeniku u kojemu nema ljetne pauze.

zonja3

zonja10

zonja8

zonja

zonja

zonja2

zonja1

Mišići ne dolaze preko noći, njih ne čine utezi ili specifičan broj ponavljanja, već simultani proces težinskog treninga i adekvatne prehrane. Metamorfoza traje godinama.

– Ništa tu ne ide preko noći, ne smijemo se zavaravati onim suprebrzim programima. Mišići su nosioci našeg skeleta, što imamo više mišića, imamo više inzulinskih receptora. Pokretljiviji smo i dulje živimo. I tu dolazimo do konačnog zaključka – treba trenirati ljeti kako bi ih održavali. I jesti zdravo. Trenirajte da bi jeli i obratno, a u svemo tome ne zaboravite uživati u procesu, zaključuje Žonja.

 

Fitness studio “Garden”

Jutarnje pcele radilice ????


Sunce i ljeto obično idu u kombinaciji s plažom i koktelima, ali ove ratnice, kako ih Žonja zove, u tu kombinaciju su dodale i utege.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.