Uz ovih 10 jednostavnih trikova obuzdat ćete divljanje kazaljke na vagi

Ilustracija

Sezona roštilja i upijanja sunca na terasi omiljenog kafića u punom je jeku. Nije zgoreg podsjetiti da vrlo brzo dolazi i sezona skidanja u kupaće kostime. Kako vam ona ne bi bila previše stresna, ukazujemo na nekoliko manjih i učinkovitih promjena u ponašanju kojima ćete obuzdati divljanje kazaljke na vagi.

Ne odrađujte doručak rutinski

Žitarice mnogi doživljavaju kao zdrav i brzo pripremljen doručak, no u onim privlačnim pakovanjima, nerijetko ukrašenim slikama isklesanih tijela, dolazi i hrpa rafiniranih ugljikohidrata i ostalih prerađenih sastojaka koji povećavaju razinu šećera u krvi i mame vas na još, piše Tportal. Za zdravi doručak od žitarica potrebno je ipak nešto više vremena od sipanja u zdjelicu s mlijekom i s pripremom treba početi navečer. Ne znači to da ćete zbog zdravog doručka imati neprospavanu noć, sve što trebate je vlaknima i proteinima bogatu zobenu kašu namočiti preko noći u jogurtu. Dodate li tome ujutro bobičasto voće, chia sjemenke i orašaste plodove, dobit ćete proteinima vrlo bogat doručak od kojega nećete tako brzo opet biti gladni.

Spavajte u hladnijoj sobi

Za održavanje idealne tjelesne težine i regulaciju metabolizma vrlo je važan san i preporučuje se da noću spavamo barem sedam do devet sati. Spavate li u hladnijoj sobi, gubljenje težine postat će još učinkovitije. Prema istraživanjima, noć provedena u hladnijoj prostoriji može stimulirati nastajanje metabolizmu dragocjene smeđe masti. Sudionici ispitivanja koji su mjesec dana spavali na temperaturi od 19°C gotovo su udvostručili masu smeđe masti u odnosu na one koji su spavali u toplijim prostorijama.

Odlučite se za visoko intenzivni intervalni trening (HIIT)

Ovaj način ultimativne vježbe za sagorijevanje masnoća neće vam samo stesati struk, nego i nabaciti nešto mišićne mase. Izmjene kratkih intervala intenzivne vježbe i odmora potiču metabolizam na sagorijevanje kalorija i satima nakon vježbanja. U HIIT-u se ti intervali izmjenjuju u omjeru 2:1, što bi otprilike značilo minutu vježbanja uz maksimalan napor i pola minute odmora, uz ponavljanja. HIIT plan tjelovježbe možete primjenjivati i na svoje uobičajene vježbe, a odlično je i to što ne oduzima puno vremena.

Vježbajte na višim temperaturama

Ne zazirite od vrućine i ne palite klima uređaj kad vježbate jer će vam vježbanje na višim temperaturama pomoći smanjiti apetit. Muškarci koji su vježbali u okruženju s temperaturom od 30°C, pokazalo je istraživanje, manje su jeli od onih koji su vježbali na temperaturi od 20°C, a najveću potrebu za hranom pokazali su oni koji su vježbali na temperaturi od 10°C. Sportaši koji su vježbali u toplijem okruženju konzumirali su 12 posto manje kalorija od onih koji su vježbali u hladnijem prostoru, a osjećali su i 15 posto manju glad.

Dodajte životu malo začina

To što trebate izbjegavati šećer i sol ne znači da morate ‘uživati’ u bljutavoj hrani. Kapsaicin, aktivni spoj kajenskog papra, paprike i sličnih ljutih začina, pomaže u poticanju metabolizma. Ispitanici iz jednog kanadskog istraživanja, koji su svojoj hrani dodali kapsaicin, tijekom sljedećeg obroka bi konzumirali 200 kalorija manje. Ako vam smetaju ljuti začini, pokušajte s cimetom, začinom bogatim cinamaldehidom, odnosno eteričnim uljem koje pomaže sagorjeti kalorije.

Pijte vodu i prije jela

Osim što ćete biti hidratizirani, voda koju popijete pomoći će vam da manje jedete. Ispijanje oko pola litre vode prije svakog obroka, kako je pokazala jedna britanska studija, može rezultirati znatnim gubitkom težine. Tijekom tri mjeseca skupina od 42 odraslih ljudi imala je zadatak prije obroka popiti pola litre vode, dok je drugoj skupini od 42 ispitanika zadatak bio zamisliti prije jela da su već siti. Ispitanici koji su pili vodu izgubili su oko četiri kilograma, dok je drugima zamišljanje punog želuca pomoglo skinuti oko kilogram i pol manje. Dakle umjesto maštanja da ste prije porcije variva od korabe i kvinoje pojeli jastoga, radije popijte čašu vode.

Cijeli članak pročitajte OVDJE.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.