Više

    Zanimljive činjenice o Coca-Coli: Znate da se ne prodaje u samo dvije države na svijetu?

     

    Coca-Cola je legendarni američki brend koji je prepoznat svugdje u svijetu i prodaje se u više od 200 država.

    U prosjeku, više od 10.000 pića kompanije Coca-Cola se konzumira svaki drugi ili svaki dan. Poznati brendovi Coca-Cole su Diet Coke, Sprite i Fanta, a ovo su neke činjenice o Coca-Coli koje možda niste znali prije.

    Coca-Colu je proizveo farmaceut iz Atlante John S. Pemberton 1886. godine, no ime je razradio njegov knjigovođa Frank Robinson. On je kreirao jedinstveni font koji je postao logo Coca-Cole i koji se koristi i dan-danas.

    Kada je Coca-Cola prvi put stavljena u prodaju, bila je označena kao tonik za živce koji “oslobađa iscrpljenosti”.

    Možda ste ovu priču čuli i prije i zaista je točna: prvi Coca-Cola proizvodi su sadržavali kokain – ali samo oko 9 miligrama po čaši. Droga je stavljena krišom u to vrijeme kao zamjena za alkohol i tada je rečeno da liječi ovisnost od opijuma, ali kokain je uklonjen iz Coca-Cole 1903. godine.

    Od 57 milijardi pića koja se služe svaki dan (osim vode), više od 3 posto (1,9 milijardi) su pića koja je licencirala Coca-Cola. To je najdistribuiraniji proizvod na cijelom svijetu.

    Postoje samo dvije države u svijetu u kojima se Coca-Cola ne prodaje: Kuba i Sjeverna Koreja.

    Ova kompanija proizvodi toliko mnogo pića da ako biste svaki dan probali jedno, trebalo bi vam više od devet godina da probate sve. Coca-Cola u svom portfoliju ima više od 3.500 pića i 500 brendova, uključujući sokove, energetska pića i pića bazirana na soji.

    Ukoliko bi svaka kap ikad proizvedene Coca-Cole bila stavljena u malene bočice poredane jedna pored druge, boce bi dosegle Mjesec. Ustvari, to bi bilo putovanje koje bi trajalo pet godina, sedam mjeseci i 14 dana.

    Coca-Cola posjeduje 20 ogromnih brendova od kojih svaki ostvaruje više od jedne milijarde dolara u prodaji godišnje.

    Vrijednost kompanije je procijenjena na 83.8 milijardi dolara. To je više od Budweisera, Subwayja, Pepsija i KFC-a što zarađuju zajedno.

    Coca-Cola tvrdi da je ime te kompanije druga najrazumljivija riječ na svijetu, pored riječi “OK”.

    Meksikanci najviše piju Coca-Colu. U prosjeku, Meksikanci popiju 745 ovih pića godišnje, dok Amerikanci popiju 401 Coca-Cola proizvod godišnje u prosjeku.

    Vjeruje se da je Coca-Cola izumila koncept kupona. Ova kompanija je distribuirala primjerke kupona kasnih 1886. i vjeruje se da je to bio razlog zašto se piće proširilo od Atlante do svake države u SAD-u do 1990. godine. Između 1886. i 1914. jedna od deset Coca-Cola je bila poklonjena, odnosno data besplatno.

    Coca-Coli također trebamo zahvaliti i zbog današnjeg imidža Djeda Mraza. Ova kompanija je sa božićnim oglašavanjem započela 1920. godine kako bi povećala prodaju u “sporim” zimskim mjesecima. Koristili su nekoliko fotografija ovoga Djeda, ali nijedan se nije pokazao popularnim sve do 1939. kada je ilustrator Haddon Sundblom nacrtao debeljuškastog, veselog Djeda Mraza u crvenom kaputu. Prije njega, Djed Mraz je varirao od mršavog, do veoma velikog i nosio je odijela u zelenoj i smeđoj boji.

    1985. godine Coca-Cola je postala prvo piće koje je otišlo u svemir.Astronauti su testirali svemirsku konzervu Coca-Cole u svemirskoj letjelici.

    izvor: N1

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se...

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta...

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović...

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice...

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...

    NAJNOVIJE

    Sabrina Buljubašić, nova direktorica HNK Šibenika: ‘Osjeti se pozitivna atmosfera od ureda do travnjaka, sportski cilj je jasan’

    Nakon što je dan ranije sa Šubićevca stigla vijest kako je Sabrina Buljubašić postala direktorica kluba, u petak je ta 35-godišnja sportska pravnica i...

    Škola i DVD Drniš udružili snage: Uređenje igrališta OŠ Antuna Mihanovića Petropoljskog

    U organizaciji Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog i uz pomoć DVD-a Drniš, uređeno je školsko igralište. Inače, igralište je prije dvije godine Šibensko-kninska županija neformalno...

    ‘OPÉRA FRANÇAIS’ – novi glazbeni projekt Nere Gojanović i Gordane Pavić

    Mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić u utorak, 23. travnja u 20 sati u kazališnom foajeu izvest će koncertni program pod nazivom 'Opéra...

    Nove kamere za brzinu stižu i na prometnice Šibensko-kninske županije

    Uz prometnice diljem zemlje postavljeno je 117 kamera za kontrolu brzine koje se izmjenjuju u 400 kućišta. MUP je početkom godine nabavio još 77...