Zaton, malo mjesto kraj Šibenika, uz zagrebački Jarun vjerojatno je najpoznatiji veslački centar u Hrvatskoj, s jednom od najljepših prirodnih veslačkih staza u Europi. Na žalost, posljednjih godina tamošnja tradicionalna regata, kao i pripreme brojnih ekipa i reprezentacija, odvijaju se u prilično skučenim uvjetima. Razlog? Tamošnji hangar, izgrađen upravo za potrebe veslanja, koristi se za ‘neveslačke’ djelatnosti. Stoga je u tijeku ofenziva da se taj objekt vrati sportašima. O detaljima nas je izvijestio Dražen Crnogaća, predsjednik VK Krka i predsjednik Vijeća klubova HVS-a.
– S obzirom da uskoro istječe najam sadašnjem zakupoprimcu hangara, nedavno je održan sastanak između predstavnika Grada Šibenika, koji je vlasnik tog objekta, i predstavnika veslačkog sporta, a u toj delegaciji, osim moje malenkosti, bili su još predsjednik HVS-a Branimir Bašić te izbornik naše reprezentacije i trener braće Sinković Nikola Bralić. Ukratko, želja je da se hangar u Zatonu, koji je izgrađen za potrebe Mediteranskih igara, odnosno za potrebe veslanja, a koji se, ako se ne varam, trenutno koristi kao radionica i skladište, proglasi objektom od posebnog sportskog interesa, a to može učiniti samo Vlada Republike Hrvatske. Nitko ne odriče pravo Gradu da jedan njegov dio koristi u komercijalne svrhe, ali on se u ovom trenutku ne može funkcionalno koristiti za veslanje, što je, ponavljam bila njegova prvotna namjena – kazao nam je Crnogaća, dodajući da su od ukupno četiri hangara u tom objektu, veslačima potrebna barem tri.
Koliko je zgrada u Zatonu važna sportašima svjedoči i to što se u cijelu priču uključio i predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša, koji je poslao pismo gradonačelniku Šibenika Željku Buriću, izrazivši u njemu podršku HVS-u u njegovim nastojanjima.
Crnogaća nas je izvijestio da su veslači već uspjeli u jednom naumu.
– Zahvaljujući razumijevanju župana Gorana Pauka i pročelnice Upravnog odjela za pomorstvo, promet i otočni razvoj Lidije Bralić, nekadašnja novinarska kućica uz stazu u Zatonu ponovno će biti stavljena u funkciju veslanja. Naime, Županijska skupština izašla nam je u susret i udovoljila našem zahtjevu prema kojem bi svaki budući ovlaštenik koncesije imao obvezu da deset dana u godini, što je nama sasvim dovoljno, bude ustupljen za potrebe veslanja – kazao je Dražen Crnogaća, te izrazio nadu kako će uskoro i hangar biti ‘vraćen materi’.