Odavno najavljivana aplikacija koja građanima Šibenika omogućuje prijavljivanje komunalnih problema od danas je dostupna na redizajniranim internetskim stranicama Grada Šibenika.
Na stranici je vidljiva pod nazivom ‘Prijava komunalnih problema’ u sklopu koje se dolazi do besplatne web i mobilne aplikacije Popravimo.hr. Posredstvom te aplikacije građanima se nudi cijeli spektar mogućnosti – od prijave komunalnih i prometnih infrastrukturnih problema do praćenja njihovog rješavanja. Svojim objavama, bilo da je riječ o upitima, pritužbama ili pohvalama, riječima i fotografijom s terena korisnici aplikacije mogu pridonijeti podizanju kvalitete života u našem gradu.
– Kada građanin želi prijaviti neki komunalni problem jednostavno zumira kartu grada, označi točnu lokaciju i obavezno mora priložiti fotografiju te kratki opis problema koji prijavljuje. Ta će prijava biti odmah vidljiva jednom našem djelatniku koji će raditi selekciju. Očekujemo da će biti i prijava koje su nepotrebne ili nemaju smisla pa će naš djelatnik, takve uklanjati, a one ozbiljne prijave će prosljeđivati prema nadležnosti – pojašnjava Ante Nakić, pročelnik gradskog Odjela za komunalne djelatnosti.
Aplikacija Popravimo.hr građanima je dostupna u uobičajenim web trgovinama ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja na App Store ili Google play, a može se koristiti na računalima, tabletima i mobilnim uređajima te nisu potrebni nikakvi programski alati ili dodatne instalacije za korištenje. Komunalne službe Grada Šibenika tu aplikaciju uspješno koriste već godinu dana za potrebe komunikacije s ugovornim izvođačima kao što su tvrtke Pectus, AS-Eko, Signalizacija i druge.
– Prijavljeni kvarovi i drugi problemi bit će proslijeđeni upravo tim tvrtkama s kojima Grad Šibenik ima ugovoreno održavanje komunalne infrastrukture, a građani, koji se prijave u aplikaciju, odmah će dobiti i povratnu informaciju da je prijava zaprimljena te da je izdan nalog izvoditelju radova. Kad ugovorni izvoditelj otkloni kvar o tome će izvijestiti našeg djelatnika na aplikaciji i poslati mu fotografiju novog stanja tako da će građanin koji prijavi problem moći pratiti cijeli tijek do otklanjanja problema. Ukoliko građani odaberu anonimno prijaviti problem tada neće dobijati povratne informacije – kaže Nakić i napominje kako će svi već prijavljeni problemi i kvarovi biti vidljivi svim korisnicima kako ne bi dolazilo do višekratnih prijava istog problema.