Dobit ćete i povratnu obavijest

Grad Šibenik pokrenuo besplatnu aplikaciju za prijavu komunalnih problema

Odavno najavljivana aplikacija koja građanima Šibenika omogućuje prijavljivanje komunalnih problema od danas je dostupna na redizajniranim internetskim stranicama Grada Šibenika.

Na stranici je vidljiva pod nazivom ‘Prijava komunalnih problema’ u sklopu koje se dolazi do besplatne web i mobilne aplikacije Popravimo.hr. Posredstvom te aplikacije građanima se nudi cijeli spektar mogućnosti – od prijave komunalnih i prometnih infrastrukturnih problema do praćenja njihovog rješavanja. Svojim objavama, bilo da je riječ o upitima, pritužbama ili pohvalama, riječima i fotografijom s terena korisnici aplikacije mogu pridonijeti podizanju kvalitete života u našem gradu.

– Kada građanin želi prijaviti neki komunalni problem jednostavno zumira kartu grada, označi točnu lokaciju i obavezno mora priložiti fotografiju te kratki opis problema koji prijavljuje. Ta će prijava biti odmah vidljiva jednom našem djelatniku koji će raditi selekciju. Očekujemo da će biti i prijava koje su nepotrebne ili nemaju smisla pa će naš djelatnik, takve uklanjati, a one ozbiljne prijave će prosljeđivati prema nadležnosti – pojašnjava Ante Nakić, pročelnik gradskog Odjela za komunalne djelatnosti.

Aplikacija Popravimo.hr građanima je dostupna u uobičajenim web trgovinama ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja na App Store ili Google play, a može se koristiti na računalima, tabletima i mobilnim uređajima te nisu potrebni nikakvi programski alati ili dodatne instalacije za korištenje. Komunalne službe Grada Šibenika tu aplikaciju uspješno koriste već godinu dana za potrebe komunikacije s ugovornim izvođačima kao što su tvrtke Pectus, AS-Eko, Signalizacija i druge.

– Prijavljeni kvarovi i drugi problemi bit će proslijeđeni upravo tim tvrtkama s kojima Grad Šibenik ima ugovoreno održavanje komunalne infrastrukture, a građani, koji se prijave u aplikaciju, odmah će dobiti i povratnu informaciju da je prijava zaprimljena te da je izdan nalog izvoditelju radova. Kad ugovorni izvoditelj otkloni kvar o tome će izvijestiti našeg djelatnika na aplikaciji i poslati mu fotografiju novog stanja tako da će građanin koji prijavi problem moći pratiti cijeli tijek do otklanjanja problema. Ukoliko građani odaberu anonimno prijaviti problem tada neće dobijati povratne informacije – kaže Nakić i napominje kako će svi već prijavljeni problemi i kvarovi biti vidljivi svim korisnicima kako ne bi dolazilo do višekratnih prijava istog problema.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.