Neke ideje postoje godinama u glavi, ali za njihovu realizaciju nije bilo pravo vrijeme. Koronavirus doslovno je okrenuo svijet naglavačke, ali i donio idealnu priliku za realizaciju odličnih ideja koje su bile na ‘stand by’. Jedna takva je Šibenčanina Marka Slamića koji je nedavno predstavio QR cjenik koji bi ugostiteljima i svima koji se bave uslužnim djelatnostima itekako mogao olakšati život.
– Tehnologija je naša sadašnjost već dugo i danas manje više svi imaju pametne telefone. Cjenik u obliku QR koda bila je davna ideja, ali nekako nije bilo vrijeme za to. I eto, sad se u vrijeme korone sve posložilo. U vrijeme kada je socijalna distanca postala pojam o kojem se priča i koji je stvorio neka nova pravila modernog života kreativnom upotrebom tehnologije možemo se približiti klijentima, a opet održavajući distancu. Korištenjem QR cjenika gost više ne mora čekati konobara sa menijem već, jednostavnim skeniranjem koda na zaslon svog mobitela dobije informaciju o ponudi koju nije listao nitko prije njega – objašnjava nam Slamić, vlasnika tvrtke Pro web koji u ovom poslu ima dugogodišnje iskustvo.
Često veće grupe dobiju na stol nekoliko klasičnih cjenika pa se izmjenjuju, čekaju ili gledaju ponudu preko tuđeg ramena. Sa QR cjenikom svi gosti u restoranu koji imaju mobitel, a to bi u današnje vrijeme bili svi, ako žele mogu prelistati cjenik čim sjednu za stol.
– Upotreba je stvarno jednostavna, doslovno u dva klika gost vidi cjenik i kompletnu ponudu, a te informacije mu ostaju spremljene i ubuduće u mobitelu. Ovo može odlično funkcionirati u restoranima kafićima, teretanama ili kozmetičkim salonima. U svijetu već postoje razne varijante, ideja postoji dugo, postoje brojne varijacije i tehnologije, a meni se ovo učinila kao dobitna kombinacija. Jednostavno je, pregledno i jasno na prvu – objašnjava nam Slamić.
U ponudi ima tri paketa i sva tri uključuju preglednu stranicu cjenika optimiziranu gledanju na mobitelu, naljepnice za stolove i nekoliko verzija QR koda u plexiglasu koje jednostavno postavite na stolove bez potrebe za lijepljenjem. Brzo i jednostavno u dva klika, a najvažnije od svega, zadovoljava sve uvjete novog vremena u kojem smo se našli.