U Šibeniku će i ove godine pasti rekord: Samo u ožujku 120 posto više turističkih noćenja

Broj gostiju i noćenja u prva tri mjeseca ove godine indikator su još jedne rekordne turističke godine u Šibeniku, riječi su Dina Karađole, direktora Turističke zajednice Šibenika, koji napominje kako su rezultati ovogodišnjih uskrsnih blagdana neusporedivi s lanjskima jer je ove godine Uskrs pao puno ranije.

– Od početka godine do kraja ožujka bilježimo 33.560 noćenja u odnosu na lani ostvarenih 18.101 noćenje. Šibenik je u prva tri mjeseca posjetilo 10.609 gostiju dok je lani ta brojka bila za oko 3.200 gostiju manja. Pravi razlog tolikog povećanja je ranije otvaranje hotela Solaris u kojima je ostvarena skoro polovina svih turističkih noćenja, kaže Karađole.

Ove brojke su ostvarene samo na području Turističke zajednice Šibenika, bez samostalnih turističkih zajednica Brodarica-Krapanj, Grebaštica i Zlarin koje u sezoni donose još oko 300 tisuća noćenja.

turisti-plan grada

– Samo u ožujku u Šibeniku je bilo 7.111 gostiju koji su ostvarili 21.160 noćenja ili 120 posto više nego u istom mjesecu lani. Od početka godine na prvom su mjestu po brojnosti domaći gosti kojih je bilo oko 4.800, slijede Nijemci i Korejanci te, za ovo doba godine iznenađujuće velik broj gostiju i SAD-a, napominje Karađole.

U razgovorima s hotelijerima, vlasnicima hostela, privatnim iznajmljivačima, brodarima i turističkim vodičima Karadžole ima stalne potvrde kako je u ovoj godini buking bolji nego lani pa mu je i to indikator još jedne u nizu rekordnih sezona.

– Turistički sajam u Berlinu prije dvadesetak dana potvrdio je naša očekivanja i kao jedan od prvih koji daje sliku predstojeće sezone Hrvatsku je pozicionirao kao hit destinaciju. Šibenik je također sve traženije odredište, a ovu sezonu dočekat ćemo sa stotinjak apartmanskih kreveta više. U Solarisu će biti 300 kreveta više, novi hotel na rivi ponuditi će još 100 novih kreveta. Uz novi Hotel King Krešimir, kapaciteti Šibenika bit će dovoljni za novi rast turističkog prometa, ali nam je bitno i što su to kvalitetni kapaciteti. U kombinaciji s restoranima poput Pelegrinija čija će zvjezdica biti poticaj i ostalim ugostiteljima u gradu, te gostima Konvencijskog centra u Solarisu koji traže interakciju s gradom, polako se mijenja i struktura gostiju koji dolaze u Šibenik što znači i veću izvanpansionsku potrošnju, govori Karađole.

Uz sve adute Šibenika i njegove okolice Karađole posebno izdvaja potrebu stalnih ulaganja u nadzirano i kvalitetno uređenje povijesne jezgre kao najvećeg turističkog aduta Šibenika.

– Ne dolaze ljudi u Šibenik zbog smještaja, nego zbog naših kulturno-povijesnih spomenika i prirodnog okruženja koje je Bogom dano. Smještaj je nešto što se usput događa i potrebno je da kvalitetom prati ekskluzivnost same destinacije, zaključuje Karađole.

dino-karadjole2

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.