Šibenske tvrđave zaključile sezonu: Danima rasprodani koncerti i više od 420 tisuća posjetitelja

Više od 420 tisuća posjetitelja obišlo je do sada šibenske tvrđave, a prije tjedan dana premašena je brojka lanjskog cjelogodišnjeg posjeta tvrđave svetog Mihovila. Tvrđavu svetog Mihovila posjetilo je 115 tisuća ljudi, a Tvrđavu Barone od otvaranja krajem siječnja obišlo je više od 45 tisuća posjetitelja. Brojke su to koje su prezentirane na današnjem druženju predstavnika Javne ustanove Tvrđava kulture Šibenik s novinarima u povodu završetka treće sezone Tvrđave sv. Mihovila i deset mjeseci rada Tvrđave Barone.

-Brojke su čvrsti indikativi uspjeha, no 19 večernjih događanja na Tvrđavi sv. Mihovila i danima prije rasprodani svi koncerti pokazatelj su dobrog odabira sadržaja. Uz to organizirano je više od 30 otvorenih događanja na Tvrđavi Barone, a program za 2017. godinu već je debelo u pripremi, kazala je Morana Periša iz Odjela za programe i produkciju Javne ustanove Tvrđava kulture Šibenik.

tvrdjave-10

Od otvaranja obnovljene Tvrđave sv. Mihovila 2014. godine, broj članova Kluba prijatelja šibenskih tvrđava stalno raste. Na kraju 2014. bilo ih je dvjestotinjak, a danas je više od 4.600 članova. Iz tih članarina sa 50 tisuća kuna financirana je obnova gotičkog portala u ulici Jurja Barakovića.

-Tvrđava kulture Šibenik potvrdila je razloge osnivanja i pokazala da je samoodrživa. Gotovo milijun kuna je uloženo u održavanje samih tvrđava. Jedan od zahtjevnijih i skupljih projekata bila je uspostava signalizacije sa 40 interpretacijskih ploča koje podižu razinu kvalitete posjeta i razinu kvalitete same lokacije. Sva ta ulaganja nedavno su opravdana i nominacijom Tvrđave Barone za turističku atrakciju godine gdje smo ušli među tri finalista, naglasila je Morana Periša.

Javna ustanova Tvrđava kulture Šibenik upustila se i u prijavljivanje projekata za Europske fondove.

tvrdjave-5

-U kolovozu smo prijavili naš prvi samostalni projekt za povlačenje sredstava iz EU fondova, koji bi trebao šibenskoj Tvrđavi sv. Mihovila donjeti dodatne sadržaje u cisterne, jedan 3D maping koji će prikazivati kulturu i povijest samog grada. Ove godine smo također odgovorili na dva značajna pitanja iz 2014. godine. Sa Erom sa onoga svijeta i sa 180 izvođača u operi Nikola Šubić Zrinjski odgovaramo da se na Tvrđavi sv. Mihovila može organizirati baš svaka produkcija. Obje su tvrđave zaživjele i kao mjesto poslovnih događanja, što je dodatna kockica u stvaranju prihoda u našoj samoodrživosti, rekla je Vera Jergović Bolanča iz Odjel za marketing, prodaju i promociju Javne ustanove Tvrđave kulture Šibenik.

Od sredine kolovoza prostor recepcije Raspršenog hotela postao je City Point, odnosno prodajno-informativni centar šibenskih tvrđava.

-Ovdje građani i gosti mogu kupiti dnevne ulaznice i ulaznice za večernja događanja na šibenskim tvrđavama, a u sezoni će ovaj prostor pratiti radno vrijeme tvrđava pa ćemo biti otvoreni cjelodnevno do 22 sata u najfrekventnijim mjesecima. Prostor će u punom sjaju zaživjeti u predsezoni s mogućnošću kupnje i dijela suvenira sa tvrđava te ulaznica za sva događanja koja pokriva Evetim, kazala je Vera Jergović Bolanča.

tvrdjave-13

-Brojke su fakti koje govore same za sebe. Ovo je dokaz da smo svi zajedno uspjeli. Prije tri godine, kada smo preuzeli odgovornost za Grad Šibenik, preuzeli smo i gradilište na Tvrđavi sv. Mihovila. Boreći se sa radovima i financijama paralelno smo planirali buduće upravljanje šibenskim tvrđavama. Odjel pri Muzeju grada Šibenika bio je dobar put sticanja iskustva i konačno izdvajanja samostalne Javne ustanove. Tvrđave moraju rasti dalje, ne samo u sadržajnom dijelu već i u onom građevinskom. Pripremljeni su tako projekti uređenja prilaznih cesta Tvrđavi Barone, a za dva mjeseca mogli bi imati raspis natječaja za izvođača radova, kazao je Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika Šibenika.

tvrdjave-2

Dina Karađolu, direktora Turističke zajednice Šibenika posebno vesele učestale nominacije i nagrade kroz koje Šibenik postaje prepoznatljiv na turističkom tržištu.

-Rezultat je to rada svih uključenih u pripremu i realizaciju turističke sezone koja u Šibeniku traje sve dulje. Šibenik je tek na dijelu svojih potencijala zahvaljući kojima će postati svjetska destinacija. Šibenik ide u dobrom smjeru. To potvrđuje rezultat od 100 tisuća noćenja više nego lani na užem području grada, što je povećanje od devet posto. Na cijelom teritorijalnom području Šibenika, zajedno s tri samostalne turističke zajednice, Grebašticom, Brodaricom-Krapanjem i Zlarinom, porast broja noćenja je 12 posto, istaknuo je Dino Karađole.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.